Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ikke fungerende LG LAC-M8400. Hva gjør jeg?


-Logos-

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte for noen måneder siden en LG LAC-M8400 i sverige for å bytte ut den gamle kasett spilleren. Den har fungert helt bra frem til her i går da jeg starta bilen og dytta frontpanelet på plass. Men nå lyser bare alle knappene på panelet. LCD skjermen viser ingen respons. Og spilleren gir en meget merkelig høyere "skriking", Summingen/skrikingen fortsetter også etter at bilen er helt skrudd av. Og er uavhenig om frontpanelet er av eller på. ingen av funskjonene fungerer. (avspilling, eject, tilt osv)

 

Sjekka kabler og alt er som det skal være!

Hva gjør jeg nå? Må jeg ned til Sverige for å levere den.. eller er det noen måte å gjøre dette i Norge. Evt. dirrekte med LG?

 

LAC-M8400_L.jpg

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det må jo finnes en eller anne form for "reset" kanppen på den spilleren, enten foran eller på undersiden av frontdekselen, prøvd det først ved å trykke den inn med et spiss skrutrekker/kulepenn. eventuelt ta av strømmen på spilleren i ca 10 minutter før du kobler den på nytt igjen.

 

lykke til!!

Lenke til kommentar

Måtte jo koble ut cd spilleren av bilen i går natt da den ikke stoppet å bråke når jeg parkerte. Men det hjalp ikke med en natt uten strøm! Skal se om jeg finner noen "reset". Men hvis dette ikke fungerer er jeg jo tilbake til der jeg starta

(Btw: bytta visst bruker)

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar

Du må nok levere spilleren inn i Sverige. Jeg tor ikke norske verksteder er så glade for å reparere svensk-kjøpt utstyr. Har oppledv dette tidligere.

pndjo er en kløpper med loddebolten og kan fikse det meste. Send han en PM så ser han sikkert på spilleren din.

 

Det er ikke alltid så lurt å handle i utlandet.

Service og support er iberegnet de norske prisene slik at du som kunde slipper å tulle med slike problemer som dette!

 

Lykke til!

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...