samye83 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Han hadde en bra pc. Med raid0 oppsett og hele pakka. 1gb ram, jeg var jo der og sjekka systemet hans. Hk'et var av abit. Men en stor forskjell var det, vet ikke hva som ga utslaget, det eneste flaskehalsen jeg kom på var cpu'en hans. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Jaja like godt å lære seg i ung alder. (jeg er bare 15 Det kommer alltid nye ting. Hvist du kjøper topp system så går det en måned (litt overdrevet da ) så er det mellomklasse. Men tror det vil være en god tid å bytte til neste jul. Da har Nvidia kommet med nye kort og slikt. Vet ikke hvordan det blir med CPU utviklingen da men... Hvordan ser CPU'ene ut om ett år? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvis man får mye lavere score enn andre med samme grafikkort er det noe som er feil med systemet. En økning på 25% CPU-hastighet gir bare 2-4% høyere score i 3D Mark 05. Hva det kan være som gjør at han fikk halvparten så høy score er umulig å si uten grundig feilsøking. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hvis man får mye lavere score enn andre med samme grafikkort er det noe som er feil med systemet. En økning på 25% CPU-hastighet gir bare 2-4% høyere score i 3D Mark 05. Hva det kan være som gjør at han fikk halvparten så høy score er umulig å si uten grundig feilsøking. 5323301[/snapback] Enig med deg!! Du er av det klokere slaget En gang for alle CPU er nesten overvurdert spør du meg. Tror ikke jeg hadde fått noe særlig mere fps selv om jeg bytta til 5ghz (intel) nok ram og et bra skjermkort er hva som skal til nå.. Jeg bruker jo bare 60-70 % av kapasiteten når jeg spiller Endret 22. desember 2005 av Zuckron Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 flyttes fra cpu til overklokking av cpu Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har 3200 venice på ett nforce 3 250gb kort. Klarer å overklokke til 2310mhz, men kjører stabilt på 2190mhz. Dette er i en shuttle, dermed ikke så veldig god kjøling. Også jallaram, som ikke er noe å overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå