bebbetufs Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Etter at jeg installerte detonator 40.41 så syntes jeg TV-ut funket bedre enn før, helt til jeg skulle se film. Satte på Hart's War i media player, og ble overrasket over at jeg kan se selve player'en, men ikke noe på "lerretet". Jeg kan med andre ord ikke se selve filmen bare annen grafikk. Til alt annet funker det utmerket, også til bildefremvisning. Noen tips? Kjører win XP forresten. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Søk på forumet før du poster en ny topic. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 20:41, bebbetufs skrev:Etter at jeg installerte detonator 40.41 så syntes jeg TV-ut funket bedre enn før, helt til jeg skulle se film. Satte på Hart's War i media player, og ble overrasket over at jeg kan se selve player'en, men ikke noe på "lerretet". Jeg kan med andre ord ikke se selve filmen bare annen grafikk. Til alt annet funker det utmerket, også til bildefremvisning. Noen tips?Kjører win XP forresten. Kanskje TV-out må settes som primary skjerm? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
julle Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei åpne display properties / advanced Gå til overlays controls og se etter fullscreen device velg så secondary display. Dette skulle fikse problemet ditt Julle _________________________________ SSDD - same shit, different day Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Takk for alle svar. Rafael: Jeg forsøkte å søke på dette men fant ikke noe. Julle: Problemet oppstår også uten fulscreen. Er det under properties for display i selve windows du mener eller er det i Media Player. Fant ikke noe slikt som du sikter til. Har kommt hakket nærmere løsning. Dette skjer bare når jeg spiller direkte fra CD viss jeg kopierer til HD så funker det fint både minimert og fulscreen [ Denne Melding var redigert av: bebbetufs på 2002-09-05 23:15 ] Lenke til kommentar
julle Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg mener i windows. Velg også clone i nview. Julle _________________________________ SSDD - same shit, different day [ Denne Melding var redigert av: julle på 2002-09-06 00:22 ] Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har et liknende problem. Jeg kjører nView(2 skjermer). Og på secondary(tror jeg) så får jeg se Playeren, men det er svart inni. Når jeg flytter playeren til andre skjermen, så kan jeg se alt. Dette skjedde etter at jeg avinstallerte Det.40.41 driverene som jeg synes var noe piss. __________________________ Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Nikita: Akkurat slik er det hos meg også. Jeg får det som sagt til å funke viss jeg kopierer DVD'en til harddisk. Viss den ligger i spilleren så funker det ikke. Julle: Jeg har gjort alt det du beskriver allered. "Clone vie", "B-Pal" "eller G-Pal", "Oppløsning er korrekt" "Refresh rate" er 60 hz. Kort sagt tror jeg ikke det er noen instilling. Skal jeg avinstallere og reinstallere Media Player mon tro? Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hmm okei har ikke prøvd med DVD film enda, men dette skjer med ALLE video filer, skulle være mpg,avi,dat osv. Da er det sikkert bare en bug ifra nvidia sine Det. drivere, tror jeg venter til en ny WHQL versjon fra nvidia kommer ut, Det. 40.41 suger iallefall. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Grunn til at dere ikke ser noe bilde når dere spiller dvd direkte fra plata er fordi den er beskyttet med macrovision. Bare bruk et program som slår av macrovision så funker det fint. Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 14:21, Gribuz skrev:Grunn til at dere ikke ser noe bilde når dere spiller dvd direkte fra plata er fordi den er beskyttet med macrovision.Bare bruk et program som slår av macrovision så funker det fint. Forklar nærmere: Jeg bruker, Realmagic Player,Windows Media Player, Div-x Player. MACROVISON???? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hadde samme problem(med nvidia 29.42) Løsningen blei å kjøre TV som standardskjerm, og deaktivere den andre. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 AMDfan: Takk for tipset. Det funket aldeles utmerket. Litt kjipt å måtte gjøre det hver gang, men men. Håper noen kommer med en mer permanent løsning etterhvert. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 14:21, Gribuz skrev:Grunn til at dere ikke ser noe bilde når dere spiller dvd direkte fra plata er fordi den er beskyttet med macrovision.Bare bruk et program som slår av macrovision så funker det fint. Det er jo i hovedsak ikke DVD d r snakk om her da, men divx, vcd osv. Og det finnes ikke macrovision på slike, så d har nok svært lite med d å gjøre i dette tilfellet. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 prøv å sette ned Hz'en til 60Hz.. kanskje det kan hjelpe.. hilsen sunny Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Så vidt jeg kan se står hz'en på 60 som default. Boksen for å velge er skygget ut når jeg går inn på instillinger for TV'en. Takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Geforce er noe skikkelig dritt å koble på tv. Du trenger tvtool som du må kjøpe. Kan ikke bare folka lære av matrox der du stapper en ledning fra maskinen inn i tv'n og velger dvd max eller clone eller hva du skal ha så er alle innstillinger prima og du trenger bare å justere litt!!! Dvd max er genialt kjør en video i liten skjerm på den vanlige skjermen og dvd max kobler automatisk på tv og jører i full skjerm uten mas og krangling fra andre komponenter... (sånn var det i allefallm med Millenium G400) Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Og denne TV toolen, passer den til Geforce, og i så fall hva koster den og hva heter den? PfT. Bernhard Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 jeg får svart-hvitt når jeg bruker tv-ut utgangen (med driver 40.41). Noen som vet hvordan jeg fikser dette? har asus g4 ti4200 128 DDR. takk for svar... Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 14:19, ridgea skrev:jeg får svart-hvitt når jeg bruker tv-ut utgangen (med driver 40.41). Noen som vet hvordan jeg fikser dette? har asus g4 ti4200 128 DDR.takk for svar... Hakke så mye peil, men har du satt output til PAL? Vet at jeg fikk svart hvit i NTFS.Bare et forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå