cliffme Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Tror dere at chip kommer så fort? http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787 Endret 22. desember 2005 av jij1984 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tror dere at chip kommer så fort? http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787 5322382[/snapback] jeg kommer ikke til å tukle med min x360. så lenge jeg får kvalitet på spillene så gjør det ikke noe at jeg betaler for dem. du mister også tilgangen til xbox live Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 På de første chip'ene vil du mest sannsynlig miste xbox live ja. Men etter mer testing, så lager de nok en chip som kan boote orginal xbox dash og en hacket utgave som kan kjøre pirat. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Tviler sterkt på at chip vil komme innen 6 mnd. Heldigvis kommer nok den første chippen til å ta høyde for live, man går ikke hele den veien om igjen.' Husk at det tok ganske lang tid før første xbox modchip kom med 30 ledninger og lite funkjsoner, og at det tok enda lenger tid før ps2 chip kom som var skikkelig og ca 40 loddepunkter. Ikke vær for optimistiske Dessuten er xbox live så sykt bra, at hvis chip + live ikke funker så kommer jeg til å kjøpe en core ekstra. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Vi vil ha chip.. NÅ Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Trur nok de når det kommer en chip så vil det være en mulighet for og boote uten. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tror dere at chip kommer så fort? http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787 5322382[/snapback] jeg kommer ikke til å tukle med min x360. så lenge jeg får kvalitet på spillene så gjør det ikke noe at jeg betaler for dem. du mister også tilgangen til xbox live 5322405[/snapback] Dette var da utrolig dårlig svar på spørsmålet hans, han spurte jo om vi trodde en chip kom så fort, ikke om du gadd å tukle med xbox360'en din Man blir forøvrig ikke stengt ute fra live heller da chippene kommer til å ha en switch som kan slå de av og på. svar på spørsmålet: tja alle de store gruppene hevder at en chip er rett rundt hjørnet, så da skal man ikke se bort i fra at den kommer snart. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trur nok de når det kommer en chip så vil det være en mulighet for og boote uten. 5564543[/snapback] Ja, de har lært fra xbox1. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 holder meg til 360'en orginalt jeg er det tryggeste hehe Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Gleder meg til de har fått hacka maskinen. De er jo allerede på god vei når det gjelder hack av DVD spilleren, bare litt usikkerhet i hva M$ vil gjøre om de slipper koden hindrer de i å si det. Og xbox live er jo ikke døden å måtte miste. Finnes jo løsninger på det også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Var vel I.C.E. chippen som ble referert til, og den var jo bullshit hele veien. Tar nok litt lenger tid, eneste som skjer hver gang noen påstår å ha hacket boxen er vel at Microsoft går over dashboard-softwaren sin noen ganger ekstra for å tette evt. hull Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Xbox live er vel noe 50% av selve opplevelsen på enkelte spill. Blir litt mer "sosialt" og man går ikke så fort lei når man spiller over live. Kan sikkert bruke noe lignende som xb connect men live er fortsatt bedre. Tror jeg skal holde meg til en chipfri 360 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå er jo denne artikkelen trådstartetr refererer til litt gammel, så dette er gamle nyheter. Kommer foresten ikke til å tukle med X-Boxen min. Lenke til kommentar
Rockhound Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg skal IKKE tukle me 360en min ass, ødelegge noe inni der så er det bye bye 360, da har man jo brutt garantien også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg skal IKKE tukle me 360en min ass, ødelegge noe inni der så er det bye bye 360, da har man jo brutt garantien også 5570018[/snapback] det er her elkjøp forsikringen mot "hendige" uhell kommer inn i bildet ...du kan f.eks "uheldigvis" miste den fra andre etasje da du skulle flytte den fra tv'n i stua til kjelleren Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det er jo bare å kjøpe en til 360. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er jo bare å kjøpe en til 360. 5597023[/snapback] Kjøp en til meg også da om du har så mye penger! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Når garantien går ut, går chipen inn Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kall meg løk eller hva dere vil. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas om chipping av xbox'en. Klarer ikke folk å bare la ting være som de er? Hvis folk er for kjipe til å kjøpe spill selv, så trenger de ikke ha xbox engang. Men det er min mening. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tror det også er prinsippet... MS sier den er uchipbar, ok tenker noen, og halvt år senere: Nanana vi klarte det, F*@% u MS haha, uchipbar meg i ræva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå