Zappza Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei! Jeg kjøpte meg et bZerk kabinett med LCD skjerm i front for en stund siden. Nå har tiden kommet til at jeg skal skifte kabinett og jeg lurte på om det går ann og ta LCD displayet som står i det og flytte over? Virker som det er en form for spesial kontakt på det med 3 gule og en svart ledning untitled.bmp og hvis jeg bare koble til den "vanlige" molex kontakten skjer det ikke noe... Anybody? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmm, vanskelig å forstå noe av de bildene der. Du har vel ikke et foto av ledningene du har forsøkt å tegne? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Kan skaffe et ja, skal få det fixa innen kvelden Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Først og fremst, beklager sugen kvalitet tatt med webcam. Men det er vel bedre enn ingenting Ledningen som kobles til LCD Ledningen jeg ikke vet hvor skal kobles hen Baksiden av LCD Flotte displayet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan koblet du det til før da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Nettopp det jeg satt å tenkte på og! =S Det er jo den letteste måten å finne ut av problemet på, eller rett og slett bare lese manualen, eller spørre folka du kjøpte kabinettet av! Da er jo så og si bare å kopiere vil jeg tro.. Endret 23. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Jay_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Bare lure på en ting.... hvor kjøpte du det displayet der? Har lyst på ett selv Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Kjøpte det hos en kompis som hadde et bZerk kabinett... Jeg skal sende en mail til Microplex og spørre, står ikke i manualen og kompisen min tok det ikke ut selv Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Da var det ringt til Microplex, og de sa at jeg måtte plugge i denne ledningen til PSUen. Bare jeg som ikke har en slik inngang? Han fyren babla litt om en eller anne slags overgang? Eventuelt, går det ann og lage en slik selv? Er det ikke en standard på hvilken fargekode det er på strømledninger? Det er en lilla, en rød og en svart ledning... Svart er Ground det vet jeg, Rød er vel 5v? og lilla er... Hvem vet? Endret 23. desember 2005 av Zappza Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror egentlig du burde kontakt noen som har dette kabinettet (en det skal være?) Jeg vet rett og slett ikke. Det skal jo være fult mulig å koble displayet til. Du har ikke et fabrikknavn på det eller noe slikt? Da kan du jo bare Google det. Svart= Ground, Gul= 12v, Rødt= 5v Tar du Gul, og rødt sammen uten svart, blir det 7v. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Joa, men er det lilla ledning 7v? Skal se om det er noen folks på forumet som har det, og om de gidder og sjekke... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Test litt med et multimeter..!.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Har da ikke mulighet til det, da jeg ikke har en 3pins utgang på PSUen min Fant ut hvem som har produsert displayet, og bZerk generelt. Har sendt e-mail om hvilke volt det er. Det er simpelten ikke no som heter bZerk det heter Young Year Det er de som har laga alle PSUene og Kabinettene Microplex sier er bZerk Håper dette var nyttig info Endret 23. desember 2005 av Zappza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå