Gå til innhold

Hvordan koble til LCD?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg et bZerk kabinett med LCD skjerm i front for en stund siden. Nå har tiden kommet til at jeg skal skifte kabinett og jeg lurte på om det går ann og ta LCD displayet som står i det og flytte over? Virker som det er en form for spesial kontakt på det med 3 gule og en svart ledning

untitled.bmp

og hvis jeg bare koble til den "vanlige" molex kontakten skjer det ikke noe...

Anybody?

post-75617-1135231843_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det ringt til Microplex, og de sa at jeg måtte plugge i denne post-75617-1135339497_thumb.jpg ledningen til PSUen. Bare jeg som ikke har en slik inngang? :hrm:

Han fyren babla litt om en eller anne slags overgang? Eventuelt, går det ann og lage en slik selv? Er det ikke en standard på hvilken fargekode det er på strømledninger? Det er en lilla, en rød og en svart ledning... Svart er Ground det vet jeg, Rød er vel 5v? og lilla er... Hvem vet?

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Tror egentlig du burde kontakt noen som har dette kabinettet (en det skal være?) Jeg vet rett og slett ikke. Det skal jo være fult mulig å koble displayet til. Du har ikke et fabrikknavn på det eller noe slikt? Da kan du jo bare Google det.

Svart= Ground, Gul= 12v, Rødt= 5v

Tar du Gul, og rødt sammen uten svart, blir det 7v.

Lenke til kommentar

Har da ikke mulighet til det, da jeg ikke har en 3pins utgang på PSUen min :roll:

Fant ut hvem som har produsert displayet, og bZerk generelt. Har sendt e-mail om hvilke volt det er.

Det er simpelten ikke no som heter bZerk det heter Young Year :w00t:

Det er de som har laga alle PSUene og Kabinettene Microplex sier er bZerk :roll:

Håper dette var nyttig info :cool:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...