Gå til innhold

Bra filmer... kom med forslag!!

norpheus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-15 18:17, B|Real skrev:

Panic.Room

Meget bra film, eller kanskje jeg var trøtt når jeg så den? (ca kl 4:00)

Var ikke dårlig den nei, men:

Synes skurkene var litt for dumme - noe ala de i "Home alone". Ville heller ha hatt intelligente skurker :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

borre skrev (2002-09-15 18:46):

Synes skurkene var litt for dumme - noe ala de i "Home alone". Ville heller ha hatt intelligente skurker :smile:

Jeg liker det best når skurkene er så overlegne smarte at de vinner i filmen! Har alltid hatet en happy ending! Helt siden katten i tom og jerry aldri klarte å spise musen! Jeg sluttet å se på det da jeg var rundt 5-6år pga TOM aldri fikk spise Jerry!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 23:30, skrev Killer_DT:

Jeg liker det best når skurkene er så overlegne smarte at de vinner i filmen! Har alltid hatet en happy ending!

Joda... sjelden jeg ser filmer som ikke har happy ending.

Tror faktisk ikke jeg husker en eneste film med bad ending!

Quote:

Helt siden katten i tom og jerry aldri klarte å spise musen! Jeg sluttet å se på det da jeg var rundt 5-6år pga TOM aldri fikk spise Jerry!

Men det er jo det som er så genialt med Tom & Jerry - hvis Jerry blir spist, så slutter jo serien! No more T&J :sad:

Og tenk på alle barna som ville ha fått mareritt hvis Tom spiste Jerry?

Når du tenker deg om, så er Tom & Jerry faktisk en *meget* voldelig tegnefilm - hadde den vært filmet, så ville den fått 18-års aldersgrense selv om det er komedie :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...