Gå til innhold

Creative Sleek Firmware oppdatert->Mailfunction

Anbefalte innlegg

Mottok creative sleek mp3 spiller fra komplett. Den virket fint. Installerte programvaren og driverne etter bruksanvisningen og pc'n gjenkjente spilleren uten problemer. Så oppdaterte jeg firmwaren etter instruksjonene på creatives hjemmesider. Alt så ut til å gå helt normalt. Spilleren virket etterpå. Men da jeg skulle koble den til pc'n igjen kom det opp feilmelding.

Når jeg plugger den til får jeg opp "ny maskinvare funnet" "Ny maskinvare installert" før jeg får opp:

"USB Dervice Not Recognized. One of the USB devices attatched to this computer has mailfunctioned, and windows does not recognize it...."

Jeg klarer ikke å få lastet inn firmwaren på nytt, da pcn ikke gjenkjenner at spilleren er koblet til. Prøvde å slette og reloade firmwaren, men pcn gjenkjenner ikke spilleren. Ellers virker spilleren helt fin.

Jeg har forsøkt de vanlige tingene med clean og format på spilleren, forsøkt forskjellige usb porter og tre forskjellige pc'er.

I device manageren får jeg den opp som ukjent enhet under USB.

Hva kan jeg gjøre for å få fikset problemet?

Alternativt: Hvordan er reglene for retur, bytte, garanti i tilfeller hvor man har oppdater med produsentens egen firmware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal slette denne ukjente devicen fra "enhetsbehandling". Slett også Creative driverne om du har de installert. Så skal du oppdatere pcen med Windows Update, da må du være sikker på at du oppdaterer med egendefinerte valg. Velg alt som har med Wmp og Media Connect. Restart pcen og sjekk updaten igjen, så kobler du til spilleren og det vil komme opp en beskjedd om at Windows Media Player kan organisere innholdet for deg. Så nå bruker du bare Wmp til å overføre til spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...