Polar Pål Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) For å være helt ærlig, så syns jeg ikke disse er så ille. Faktisk har stjerner som Tom Cruise, Brad Pitt, Russel Crowe og Johnny Depp spilt i mange gode filmer og gjort gode rolletolkninger. Det jeg vil frem til er at popularitet, i motsetning til musikkbransjen, betyr kvalitet i filmer. Endret 22. desember 2005 av Polar Pål Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kan vel ha en sammenheng med at filmstjerner faktisk må prestere noe. I motsetning til i musikkindustrien der det i mange tilfeller er nok å bare se bra ut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Vel vel, det finnes nok av "poppa" elementer i filmbransjen også. Ironisk nok stammer en del av disse fra musikkbransjen (som f.eks. Britney Spears og Mariah Carey som prøver seg på film). Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg var alltid skeptisk til Brad Pitt (dere vet, pretty-boy, hollywood-sellout) Men alt forandret seg etter at jeg så Guy Ritchies "Snatch" og "fight Club". Helt sinnsykt bra filmer begge to Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så du har med andre ord ikke sett Se7en? Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så du har med andre ord ikke sett Se7en? 5329468[/snapback] Nei, men har hørt mye positivt! Bør vel kanskje få sett den snart, hva kan du si om den? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil ikke si for mye om den. Forventninger kan påvirke ens egen dømmekraft. Men den må ses. Det er ikke snakk om noe annet Det er forresten en ypperlig julefilm. Se den i morra! Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Will do! Høres ut som en fin familiefilm jeg kan nyte med slekta. Gleder meg! Edit: Hva?? Enda en Black-cop-meets-white-cop film? http://www.maddox.xmission.com/cop_movie.html :!: Endret 23. desember 2005 av edds Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Haha. Morsom sammenlikning, du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Russell Crowe og Brad Pitt: hotte megasuperstjerner som er elsket av kvinnene, og forbanna flinke skuespillere. Damn them. Damn them to hell. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Fått veldig sansen for Brad Pitt jeg også, stor stor skuespiller i mine øyne.. edit: Samme med Johnny Depp og mange andre Endret 23. desember 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Vel vel, det finnes nok av "poppa" elementer i filmbransjen også. Ironisk nok stammer en del av disse fra musikkbransjen (som f.eks. Britney Spears og Mariah Carey som prøver seg på film). 5328828[/snapback] Du har rett i det, men de gjør heldigvis sjelden noe stor suksess på filmlerretet. Men all ære til de som faktisk klarer å gjøre grei innsats i filmverdenen også (er det noen forresten?). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Errrm, Enrique Iglesias og Marc Anthony? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tja er jo noen som er mer stjerner enn alle, Vin diesel er et eksempel på en elendig skuespiller mens han er villt kjend over hele verden, bare fordi han er dagens Arnold. Du har jo Johnny Depp, Russel Crowe ,Brad Pitt som er gode skuespillerer pluss at dei er noen av hollywood sine største stjerner Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tja er jo noen som er mer stjerner enn alle, Vin diesel er et eksempel på en elendig skuespiller mens han er villt kjend over hele verden, bare fordi han er dagens Arnold.Du har jo Johnny Depp, Russel Crowe ,Brad Pitt som er gode skuespillerer pluss at dei er noen av hollywood sine største stjerner 5337143[/snapback] Vin Diesel er jo konge! Ikke helt i samme klasse som Arnold, Dolph og Sylvester, men det er ikke langt unna. Skuespillere av høy klasse alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå