SFOR Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 problem!! ?? En kompis og jeg skulle logge pc'en våre mot hverandre for "gaming". vi hadde seff glemt hvordan og, prøvde dette: vi gikk in på properties på andre-maskiner, kom inn på opprette nettverk, mellom 2 PC'er skrev navn på hverandres Pc'er + passord, så ble vi bedt om å restarte, for at det skulle fungere. ved ny oppstart kom loginfeltet til Win2000 opp som vanlig, men denne gangen logget den seg opp på det navn og passord som vi hadde fylt ut i nettv. opprettinga, automatisk. så fikk jeg en feilmelding om at dn ikke kunn kopiere ei fil til mine nettverkssteder pga. ingen tilgang. kontakt network admin....?? denne feil meldingen ville ikke gå bort, slik at jeg kunne logge på med ny profil.. ergo: ikke mulighet å logge opp mot win2k idet hele tatt.. prøvd restart med alle muligheter fra setupen i win2k, med safemode, safemode med nettverk, etc. etc. hvordan skal jeg komme meg inn på maskinen/windows2000 og få rettet dette opp, når jeg ikke får muligheten til å komme inn.... noen som kan hjelpe meg????? Ps!! er grønn ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå