Nelly Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 jeg fikk sånn bredbåndstelefon eller iptelefon som det heter fra telenor og då fikk jeg med speedtouch modem, men problemet er at jeg ikke kan laste ned fra bittorent lenger. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har du router i tillegg? Om ikke så må du forwarde portene som bittorrent klienten din bruker.. Alt om portforwarding finner du her.. Og om din router etc.. http://www.portforward.com/ Har du derimot en router utenom modemet(som egentlig er en router) så må du bridge speedtouchen.. Lenke til kommentar
Nelly Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 eg har en ruter og, men den er ikkje tilkoble..Fikk ikkje til å koble til internett, men det var fordi eg ikkje endre noe på oppsettet til den ;p Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Du trenger ikke endre noe på den routeren, forutenom å skrive inn brukernavn og passord i pppoe(telenor sitt) Så bridger du bare modemet Lenke til kommentar
Nelly Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 hvordan brigder jeg modemet? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...n-oversikt.html Her finner du en enkel måte å gjøre det på, men sjekk serienummeret på modemet for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan gikk det? mistet nettet helt eller? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 når jeg prøvde og gjøre sånn flippa bare internetten virker ikke på mitt værtfall Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Smart og sette den ordentlige rutern din opp med PPoE da, hvis du bridger. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Smart og sette den ordentlige rutern din opp med PPoE da, hvis du bridger. 5333549[/snapback] gjorde faktisk det også, men funka ikke sånn som det sto på online.no Lenke til kommentar
Nelly Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hvordan gikk det? mistet nettet helt eller? 5323771[/snapback] litt treg svar, men det gikk ikkje.Nettet funka ikkje og tok meg evighet å få til nettet igjen.Funka ikke det som stod på online.no. Jeg brigda speedtouchen, kobla til ruteren min og så funka ikke nettet jeg kom meg ikkje inn i oppsettet til ruteren min Endret 23. januar 2006 av Nelly Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvilken router har du... så får vi sjekket den.. Lenke til kommentar
Nelly Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 det er en SMC barricade 7004ABR.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Sjekk om routeren kjører som dhcp server... Du kan sjekke om konfigurasjonen til routeren er ok ved å koble fra modem og prøve å gå inn på routeren... Knofig er rett når du slipper å bruke modem for å gjøre dette.. Jeg kan ikke gi deg en nøyaktig oppsett av pppoe på din router, kun en generell bygget på 3com sin software.. Internet settings >> connection to isp >> connection parameters.. Så kommer noe slikt opp Connection Parameters IP Allocation Mode - PPPoE (used by DSL providers only) Primary DNS Address - (optional) Secondary DNS Address - (optional) Host Name - (optional) PPPoE User Name - [email protected] PPPoE Password - ***** (online pw) PPPoE Service Name - (optional) MTU (576-1492) - 1454 Maximum Idle Time - forever Endret 25. januar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Nelly Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 funker jo ikkje, har prøvd en del nå men får ikkje den til å funke..tror eg gir opp snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå