Kantana Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har noen noen tips til hvordan jeg kan få CS (og CS: Condition Zero) til å kjøre best mulig på denne PC'en: P III 500 MHz, 384 MB RAM, Win 2000 (Nei, ikke fungerende 3D-kort, Voodoo 2 som jeg har gjør det bare verre...)? Dette er bare en PC som jeg bruker innimellom, men det hadde vært fint å kunne spille greit på den også. Det kjører for det meste greit, men noen steder (spesielt i svære firefights) hakker det veldig. Blant annet på cs_italy. Der er det nesten umulig å spille... Jeg har prøvd disse kommandoene allerede, men de har ikke gjort stort, bare litt: ] gl_clear 1 ] gl_cull 1 ] cl_showfps 1 ] gl_max_size 128 ] gl_keeptjunctions 0 ] gl_dither 1 ] gl_palette_tex 0 ] gl_picmeip 4 ] gl_picmip 4 ] gl_playermip 2 ] gl_smoothmodels 0 ] gl_texsort 0 ] gl_wateramp 0 ] gl_ztrick 1 ] r_decals 2048 ] r_dynamic 0 ] r_lightmap 1 ] r_mirroralpha 0 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Javel. Good to know Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Erhm.. ska vel kjøre glatt på den.. har cs på en p2 på 333mhz, 128mb ram og 2mb skjermkort! lagger litt da men når jeg slenger inn naboen sitt (ett eller annet) gammelt kort med 4mb kjører det smooth.. på software da.. snakk om 1.6. Lenke til kommentar
Kantana Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 CS 1.6 går bra, men Condition Zero er litt verre... 1.6 er jo viktigst, men hadde vært fint om alt hadde gått greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå