Gå til innhold

Støydempingsmatter mot luftbåren støy - noe tess?

Anbefalte innlegg

Har et par støydempingsmatter jeg fikk med et kabinett jeg kjøpte fra Microplex for en stund tilbake. Link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=N...STER1&mcat=c155

Har ikke eggkartong-matta desverre, men men. Har en PSU som bråker grasalt mye. Vil jeg kunne høre en merkbar forskjell om jeg setter de gjenværende mattene? Og hvor er det lurest å plassere dem hen?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke riktig, spørs jo veldig. Hvis den eggekartongmatten er borte, så du tenker på de andre. Så er ikke de spesielt tykke, men de vil sikkert hjelpe bra i et iutgangspunktet lite støydempet system.

Er ikke noe i veien for å klistre dem på et sted. Vil sikkert kunne gjøre en god forskjell. Noen tynne stålplater med disse mattene på vil nok bli mye mer lydabsorberende enn de samme blanke stålplatene uten noe på :)

Ville bare prøve og gi reply :no:

Lenke til kommentar

Takk takk.. :) Kjøper de billigste variantene fra Biltema istedenfor, så får heller søstra mi de støydempingsmattene jeg har igjen. Kjøpte nemlig bare O-ringer til henne og i tillegg skal jeg installere XP, ordne opp, koble til nettverk og det som er som ei julegave.

Funker de fra Biltema greit? Har hørt godord om de, selv om de ikke er bygd opp på samme måte som de som er spesielt for PCkabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...