lokeland Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Har et par støydempingsmatter jeg fikk med et kabinett jeg kjøpte fra Microplex for en stund tilbake. Link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=N...STER1&mcat=c155 Har ikke eggkartong-matta desverre, men men. Har en PSU som bråker grasalt mye. Vil jeg kunne høre en merkbar forskjell om jeg setter de gjenværende mattene? Og hvor er det lurest å plassere dem hen? Endret 21. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Matter vil nok neppe hjelpe mye, en ny vifte derimot kan senke lydnivået betraktelig, evnt. regulering av turtallet. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 De vil nok bli litt svidd i en PSU Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Planen var ikke å montere dem i en PSU da.. =S Men uansett, død tråd.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vet ikke riktig, spørs jo veldig. Hvis den eggekartongmatten er borte, så du tenker på de andre. Så er ikke de spesielt tykke, men de vil sikkert hjelpe bra i et iutgangspunktet lite støydempet system. Er ikke noe i veien for å klistre dem på et sted. Vil sikkert kunne gjøre en god forskjell. Noen tynne stålplater med disse mattene på vil nok bli mye mer lydabsorberende enn de samme blanke stålplatene uten noe på Ville bare prøve og gi reply Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Takk takk.. Kjøper de billigste variantene fra Biltema istedenfor, så får heller søstra mi de støydempingsmattene jeg har igjen. Kjøpte nemlig bare O-ringer til henne og i tillegg skal jeg installere XP, ordne opp, koble til nettverk og det som er som ei julegave. Funker de fra Biltema greit? Har hørt godord om de, selv om de ikke er bygd opp på samme måte som de som er spesielt for PCkabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå