Ksungam Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Har prøvd å søke litt, men det gikk dårlig... Derfor lager jeg nå en ny tråd, og det jeg lurer på er hvordan jeg får PC-skjermen på TV-en? Om noen kunne skrevet en liten "guide", eventuelt linket til et annet sted, hadde det vært kjempefint. Jeg har fått det til før, men det var på en annen pc, og annen tv. Og jeg får det ikke til her... Edit: Jeg har en ny philips CRT-tv, med s-video inngang på siden. Skjermkortet mitt er ganske gammelt, men det har s-video. Det er RADEON 9800 series. Endret 21. desember 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Er det noe på TV-en jeg kansje må stille på? Har gått gjennom alle kanalene, og det kom ikke noe... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ta en titt på "overlegg"-fanen. Kanskje det hjelper? Regner med du har aktivert tv'n din, og satt den som "skjerm nr 2". Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 når du er inpå visning, før du klikker innpå tv. er det hjørnet grønt da eller? slik ser det ut hos meg: også har jeg utvida skjermbildet til skjerm nr to (tv'n) slik at jeg kan se film mens man bruker pc'n osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå