Ardie Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Under flytting har jeg klart å rote bort adapteren som plugges inn i Pinnacle TV-kortet (den du kobler antennen til). Vet du hvor jeg for tak i en ny? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 21:33, RPA skrev:NEI Nå kom jeg fryktelig mye lenger. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Tror ikke du trenger og bruke den, jeg bruker ikke min Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Du kan jo prøve Elfa. Det går også an å sette en ny plugg på antenneledningen, som passer i kortet. Mener at det er inntak for en vanlig phone-plugg som sitter der. Det får du hos en radio/tv forhandler. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 08:11, Pronto skrev:Du kan jo prøve Elfa. Det går også an å sette en ny plugg på antenneledningen, som passer i kortet. Mener at det er inntak for en vanlig phone-plugg som sitter der. Det får du hos en radio/tv forhandler. Tusen takk, jeg skal sjekke hos Elfa og radio/tv forhandler. Lenke til kommentar
Prox Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Pinnacle TV Kort? kan noen forklare meg litt om det? hvordan det kobles til parabolen og lignende? takktakk Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 14:39, Prox skrev:Pinnacle TV Kort?kan noen forklare meg litt om det? hvordan det kobles til parabolen og lignende?takktakk Pinnacle har 4 forskjellige versjoner av tv-kortet sitt. * Pinnacle PCTV Rave * Pinnacle PCTV * Pinnacle PCTV Pro * Pinnacle PCTV USB Hva som er forskjellen på disse kan du lett lese på en tabell på denne siden: http://www.pinnaclesys.de/uk/dsolutions.as..._id=4&content=1 Alle disse kortene er beregnet på "vanlig" TV-signaler. For å koble til en satelitt må du nok bruke Pinnacle PCTV Sat, for mer info om dette kortet kan du finne her: http://www.pinnaclesys.de/uk/frameset_id.asp Håper det ble klarere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå