Potetdamen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 klær,klær,klær,klær og en pose twist fra bestemor Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har snoka litt blant pakkene og tror jeg får et par perleøredobber(dog ikke ekte), ei bok til, lacoste parfyme, og en pyntet fyrstikkeske fra kusinen min:love: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Da hadde jeg vært i byn, og fått julepresang av mamma og pappa. Det var ikke nok å bare måle hodet mitt, så jeg måtte være med å prøve hjelmen (grønn Sweet Trooper halfcut), som trolig var den siste å oppdrive i Bergen før jul. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får en del ukjent...liker ikke og få. Liker bedre og gi.. :/ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 En ny start mot slutten av året ser eg alltid over ka eg ikke har gjennomført eller ikke e fornøyd med.. I tillegg får eg Nemi bok, Kåpe, sjal, undertøy (nasty som bare pokker ), en bok om drømmer, cd, penger osv Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 får lacoste parfyme og så fikk eg penger av papsen og kjøpte en ny jakke og litt andre småting Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får hjemmekino og tv av mamma og pappa + at jeg får heia tufta dvd'n av ho søster! eller så vet jeg ikke resten hva jeg får av familie etc ! Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet jeg får 19" LCD skjerm og spinningsykkel av foreldrene mine, ellers tror jeg også at jeg får slobrokk ..noe jeg ønsker meg sterkt . Ellers har jeg ikke peiling. Gleder meg ihvertfall Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hmm... Grove trekk. : 1) nanoen 2) Kåpe 3) Veske Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Vet ikke hva jeg får. Vet at jeg får en svart Kari Traa genser mamma har kjøpt på jobben min. Ellers har jeg ikke noen ønsker men mamma har jo funnet på noen. Også får jeg pelspledd og noe greier av eksen min.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 jeg får : - en viewsonic vx924 (lcd skjerm) som jeg bestilte selv - får en caps av ei venninde(til og med de blinde klarer å se det gjennom papiret på gava ) - et lite mini kjøleskap(trur jeg) ellers veit jeg ingen ting og det er det som er spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Også får jeg pelspledd og noe greier av eksen min.. 5326431[/snapback] If you don't mind me asking: Dr.X? Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ikke peiling på hva jeg får i det hele tatt! Ikke sett en eneste pakke som er til meg heller Sikkert ikke vært snill i år jeg... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 tror bror har kjøpt meg en new era cap ;o Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Brorsjan var så flink å bestille julegaven fra han til meg på mamoz, med min konto, så fikk en mail deisende med julegaven fra han TV-Kort, pci.. Som jeg ønska meg Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg får en Disney Pocahontas dvd Fra meg selv til meg selv. Mangler denne i Disney samlingen min. Ellers vet jeg ikke hva jeg får, men det blir vel ikke så mye i år. Får gave fra regjeringa (dama), svigers og svogers. Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Yeah, fatter kom hjem med en hvit pose i går.. Han spurte om jeg ville ha den nå, eller innpakket under juletreet.. Som alle andre barn sa jeg såklart "nå" (nyskjerrigheten tok overhånd!) Og oppi posen befant det seg et Wacom Graphire 4 tegnebrett! Så nå har jeg endelig fått dratt igang tegninga mi igjen.. Resten har jeg ingen anelse om, men vet at det kommer til å ligge et par konvolutter under treet da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Også får jeg pelspledd og noe greier av eksen min.. 5326431[/snapback] If you don't mind me asking: Dr.X? 5326681[/snapback] I don't mind. Ja det er han ja.. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Har en stygg mistanke om at jeg får en SE w800i av foreldrene mine. Noe annet enn det vet jeg ikke.. Endret 23. desember 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hmm, er ikke helt sikker på alt, men jeg trur jeg får: -Dvd brenner -En del klær jeg veit jeg får -Penger -Hl1 og hl 2 -Battle field 2 Ellers har jeg ingen anelse om hva jeg får, det er jo det som er spennende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå