wilai Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Får: Ipod nano Trenings utstyr penger penger Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjedli å vite det da... Får bare gaver som jeg ikke vet at jeg ønsker meg ennå™ <3 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Greit nok at det er kjedelig å vite hva man får... Men på den annen side så er det greit å hjelpe foreldra dine ut når dem ikke har den fjerneste anelse av hva du ønsker deg osv. Jeg får Mikrobølgeovn av foreldra mine, og det er akkurat det jeg trenger. Enkelt og greit, og alle er fornøyde. Ellers veit jeg ikke så mye. Får vel siste pondusboka og et Geni-spill fra bestemor såvidt jeg veit. Hun er kjempeglad for at jeg kan velge ut gaven fra henne selv. Når du er 87 år så er det ikke så aktuelt å fly byen rundt for å finne gave til et barnebarn. Det som er viktig for henne er at jeg får noe jeg har bruk for, og da syns jeg det er en grei deal. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får: - Penger - X antall Gavekort - Bluetooth USB Dongle (kjekk liten sak) Mer veit jeg ikke Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 denne tråden burde vært postet etter julaften, og heller hete "hva fikk du til jul?" noen som er enig? 5323299[/snapback] Nei, fordi det er forskjell på å vite hva du får på forhånd, og vite hva du fikk, etter at du har fått det. 5323313[/snapback] me nhvorfor i gode gud skal du vite hv adu får på forrhånd då? gi meg en ganske god grunn for det. pakker skal liksom vær ehemmelig til du har åpnet dei, hvis ikkje, så trenger ikje folk å bruke penger på innpakningspapir. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 me nhvorfor i gode gud skal du vite hv adu får på forrhånd då? gi meg en ganske god grunn for det. pakker skal liksom vær ehemmelig til du har åpnet dei, hvis ikkje, så trenger ikje folk å bruke penger på innpakningspapir. 5323429[/snapback] Les mitt innlegg ovenfor. Der har du min grunn. Hvis du ikke har de forutsetningene som jeg har: OK, fint for deg. Men jeg ser virkelig ikke den helt store grunnen til å gidde å bry seg i om noen faktisk vet noen av gavene de får... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vet ikke Men jeg håper på noen gavekort, penger og en kjempefin julaften uten for mye stress.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får skikort.... Eneste jeg veit...(har allerede fått det) Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får sannsynligvis en rosa pysj bukse av en venninne. Også får jeg nok penger, bøker og musikk... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Forhåpentligvis det jeg trenger, mer klær. Jeg er så dårlig til å handle selv, går med ting til de går i oppløsning. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet at jeg får det folk har kjøpt meg. Ganske logisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har ikke peiling. Har ønsket meg klær, så da regner jeg med at jeg får penger (noe jeg aldri har fått til jul før). 2 GB Memory Stick til PSP regner jeg med å få av mormor og morfar. Av farmor og farfar har jeg ikke peiling. Kan veldig godt hende at jeg ikke får noe ting etter at farfar betalte bilkrasjet mitt på 13.5k, but then again; de liker å bruke penger på meg. Jeg tipper filmer og pc-stuff fra tanter og onkler. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har valgt ut gavene fra mamma og pappa allerede, dessuten så jeg mamma kjøpe den siste dvs Bok 3 lipglosser fra Elisabeth Arden Veske Heldigvis vet jeg ikke mer, det er jo ganske stusselig da! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet jeg får penger for det var det eneste jeg ønsket meg Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 får Spinal Tap DVD jeg :D Da er jula reddet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet jeg får penger for det var det eneste jeg ønsket meg 5324478[/snapback] har aldri fått penger til jul.. synes det er upersonlig Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg pleier å gi penger til nevøen og niesen min, fordi jeg vet de er noen sparegalninger, og de blir kjempeglade. Noe som forøvrig er bra, så vet jeg at de ikke blir sløst bort på masse søl. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet at jeg får den her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851&cks=PLC Og det her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ascand&mcat=c134 Gleder meg . Håper jeg får penger også. Jeg er en slik sparegalning, men nå skal jeg blåse bort _litt_ penger på pc . Skjønner nesten ikke at jeg gidder å jobbe når jeg ikke trenger pengene... Lenke til kommentar
blind:. Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får veiwsonic vx924, hiper 580w webcam penger En dvd 24 KARATS GULL RING fra Farfar:D:D diverse spill det er det jeg vet. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 har ikke ønsket meg noe annet enn en bra kvalitet filekniv og den er jeg nesten sikker på at jeg får. ellers får man heller bli overaska til jul, det er jo det som er julaften for meg. Penger vil jeg værtfall ikke ha til jul, da er det bedre med flytende gaver med innebygget skallebank. Spenninga er jo en del av jula for meg værtfall. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå