LowBalls Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg fåååår pakker! Med ukjent innhold! 5321476[/snapback] Can I be you? 5321487[/snapback] Why sure. Men helst bare på tirsdager og søndager.. om det passer? 5321490[/snapback] hva skjer da? av ren nysgjerrighet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Can I be you? 5321487[/snapback] Why sure. Men helst bare på tirsdager og søndager.. om det passer? 5321490[/snapback] hva skjer da? av ren nysgjerrighet 5321507[/snapback] Dagene var tålig tilfeldig valgt - men om AnAnAs vil være min stand-in på de to dagene, ser jeg det som en mulighet til å ta igjen bla. tapt søvn. Nå gjenstår det bare å se. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Baby, kan bare være det hvis du har for vane å gå i kirken på søndagene? Ellers må vi bytte dager. Iiik, trouble in paradise Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg spleiset på julepresangen min så jeg vet hva jeg får, en STAR M249 softgun: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...sp?prodID=19193 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Baby, kan bare være det hvis du har for vane å gå i kirken på søndagene? Ellers må vi bytte dager. Iiik, trouble in paradise 5321532[/snapback] Høres KJEMPEMESSIG ut. Du kommer til å gjøre en utmerket stå-inn for meg. Men nå må vi ikke gå helt av-emne her. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg spleiset på julepresangen min så jeg vet hva jeg får, en STAR M249 softgun:http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...sp?prodID=19193 5321534[/snapback] sånn vil jeg også ha Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Får slalomski. Vet det fordi jeg måtte ha rett størrelse på ski/sko. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Holder en finger på mobiltelefon, og har mine grunner For noen uker siden ringte pappa og spurte meg ut om mobiltelefoner. Han skulle selvsagt kjøpe til søsteren min. Hva jeg så etter i en mobiltelefon var han også interessert i. Så, for en uke siden fikk jeg brev i posten fra Netcom med påskriften "Du som er ny kunde i Netcom" eller noe slikt. Later som jeg ikke har sett det, så da må jeg nok spille overrasket på julaften. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg får ny lommebok. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Enestge jeg vet er at jeg nok får en dvd av søstra mi og kjæresten min, foreldra mine får jeg nok penger. Av venner får jeg ikke noe i år tror jeg, dessuten er de i utlandet + andre steder langt unna der jeg bor. Kjæreste har jeg ikke så der får jeg heller ikke noe. Så kort opsumert: Jeg vet bare at jeg får penger og forhåpentligvis film av ymse kvalitet. Mer vet jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 jeg vet ikke hva jeg får.. Synes det er best jeg Lenke til kommentar
intheass Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ønsker meg kun klær, så det er nok det jeg får... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er ganske sikker på at jeg får ullsokker av en venninne. Ellers aner jeg ikke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ganske sikker på at jeg får noen DVDer av forskjellige slag. Ellers blir det en spennende jul. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har allerede fått en iPod video 60GB av mamma & pappa. Bestilte den selv, så betalte de den. Får også en Rammstein - Live aus Berlin dvd. Resten vet jeg ikke, Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 får vel klær og stæsj til leiligheten jeg skal ha etter militæret, og penger regner jeg meg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vet jeg får fire smykker, at jeg får noe som er grønt og er nesten sikker på at jeg får en bok. Jeg får alltid penger og klær også. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg sa til min mor igår at det eneste jeg ønska meg var et ordentlig headset, så jeg får sikkert et crappy et. Men er forsåvidt enig man skal da ikke vite hva man får i julegave. Jeg hadde egentlig tenkt til å boikotte jula i år, men bestemte meg for at jeg trengte pengene jeg skulle få for å kjøpe gave Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får en Sweet Trooper, dette vet jeg fordi hodet mitt måtte måles. Ellers har jeg fått nye ski av meg selv. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Pappa var ute og handlet i 4 timer i går, og da han kom hjem sa han at han ikke hadde kjøpt noe til meg. Han sa jeg kunne sjekke bagasjerommet også hvis jeg ikke trodde ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå