bultune Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har en bærbar pc, en tundra. men nå kan jeg ikke finne dvd-rom stasjonen. setter inn en dvd eller cd så hører jeg den funker, men kan ikke finne ikon på min datamaskin eller på "enhetsbehandling" kommer heller ikke opp automatisk.. Har instalert deamon tools i senere til, vet ikke om dette har noe å si.. Er det noen som har noen tips? Ole Lenke til kommentar
TEE Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Gå til enhetsbehandling og avinstaller stasjonen, åpne regedit og gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. Der fjerner du verdiene UpperFilter og LowerFilter. Reboot og se om det hjalp. Lenke til kommentar
bultune Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 takk for svaret men det hjalp meg desverre ikke noe. det kan virke som ikke spillern er tilkoblet, men det virker også litt rart siden cden begynner å svive når jeg lukker skuffen.... noen ideer folkens?? Ole Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Rart jeg har AKKURAT samme problem med min SHG note 8620.. En gang i blant dukker ikonet opp på min datamaskin vel å merke men det er heller sjeldent :S Lenke til kommentar
bultune Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Kan det være en dårlig kontakt eller?? Lenke til kommentar
bultune Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Det er sant som du sier, ikonet dukker opp av og til, men det er som du sier heller skjeldent.. noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå