Foramannen av styret Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Heihei, er det noen som vet om ett sted på internett eller om en bok som lærer deg å rullere med øyene? Blir veldig glad for svar. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) *FJERNET AV pKMb* *SORRY* *LES MIN NESTE POST* Endret 22. desember 2005 av pkmb Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Å sitte her og skrive slike svar er et mye bedre liv, eller hva? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Å sitte her og skrive slike svar er et mye bedre liv, eller hva? 5321252[/snapback] Tja, det kvalifiserer i alle fall til en advarsel, så noe fikk han jo ut av det... Foramannen av styret: Det er bare å se til en side, se opp og se til den andre siden. Så presser du øynene langs ytterkanten mellom de tre posisjonene. Med litt trening skal det nok gå De fleste starter også oppe og beveger seg bare litt til siden når de skal markere at noe er teit, sånn som jeg gjør med pkmb nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 rulere med øyne? det vil si? himle? skjele? Uansett, hadde vært så kult å kunne tatt å sett til to sider smatidig . Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Beklager min oppførsel.. og må vewl prøve mitt beste for å oppføre meg... MvH pKMb -Patrick Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Uansett, hadde vært så kult å kunne tatt å sett til to sider smatidig . 5321582[/snapback] Det vil jeg også lære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå