Falcon_ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ny driver fra Nvidia er klar for downings. ForceWare 81.98 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg laster ned nå. Formaterer og installerer denne i kveld, så får vi se om jeg oppnår høyere ytelse i 3dmark med denne i forhold til 81.85. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Den driveren vil vel fjerne problemet med at nederste halvdel av skjermen min forskyver seg sidelengs i noen spill med SLI aktivért? (Jeg tenkte på det med Vsync i SLI) Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Denne driveren fikset et problem med at teksten i spillet Fable: The Lost Chapters drev og flimret for meg, så jeg er meget lykkelig nå Noen andre som hadde problemer med å installere denne driveren? Fikk ikke lov til å installere den jeg. Fikk aldri lov til å trykke "next" etter at jeg har akseptert lisensavtalen. Måtte pakke ut fila med winrar og kjøre setup.exe manuelt for å i heletatt få installert driveren. Endret 21. desember 2005 av MrMarbles Lenke til kommentar
CIder Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Okei,jeg har to spørsmål: 1. Jeg har et nforce4 HK og et 7800GT. I listen "Legg til/fjern programmer" finner jeg bare nvidia drivers og ikke nvidia display drivers. Om jeg fjerner disse, mister jeg da også HK driverne?. 2. HK'et mitt er et A8N SLI PREMIUM. Skal jeg da ha nforce4 AMD eller Nforce4 AMD 16x ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå