Gå til innhold

Counter Strike uten WON?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei. min kopi av sof2 er en piratkopi ja.. det innrømmer jeg. men cd-keyen fikk jeg i bursdagsgave av en venn i danmark. og denne versjonen kjøpte han, så det ER som jeg har en original versjon.. bare det at han ikke gadd å sende det i posten. så ga han meg bare cd-keyen. gikk også fortere.. så bare kjold heft du..

cs suger jo anyway..

rævva grafikk og kun fjortisser og h4xx0r5 som spiller det allikevel..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

går ikke ann å spille på en internett server hvis du ikke er i LAN med han som hoster den, uten å måtte WON authenticate'e.

det er så enkelt. now go buy half-life!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 20:16, Fake skrev:

dette er jo snakk om piratkopierte versjoner av CS.. kjøp deres egen versjon av CS. det koster jo ikke mye.. og syns du at cs er bra, så er det verdt de få kronene det koster å kjøpe..

Altså, Counter-Strike er gratis med mindre det gjelder retail (versjonen en kjøper i butikken).

Det er i alle tilfeller Half-Life som koster penger, ikke CS.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 20:25, Fake skrev:

nei. min kopi av sof2 er en piratkopi ja.. det innrømmer jeg. men cd-keyen fikk jeg i bursdagsgave av en venn i danmark. og denne versjonen kjøpte han, så det ER som jeg har en original versjon.. bare det at han ikke gadd å sende det i posten. så ga han meg bare cd-keyen. gikk også fortere.. så bare kjold heft du..

cs suger jo anyway..

rævva grafikk og kun fjortisser og h4xx0r5 som spiller det allikevel..

Altså, hvis du tror det er bare keyen til et spill som koster penger må jeg nok skuffe deg.

Dessuten, det du beskriver som "din originale versjon" er warez uansett hvor mye du vrir å vender på det.

Og en ting til, du er ganske så tett i hodet hvis du bare sier "CS suger" uten å begrunne det.

Det er alt etter smak og behag. (Det varierer fra person til person hvis du ikke fikk med deg det første).

Personlig mener jeg Counter-Strike er en genial mod og det er mange hundre timers underholdning i det.

Du mener sikkert det suger fordi du ikke kan å spille det.

Så just shut up.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...