L O G I M A N Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjøpte et HK fra netshop som jeg hentet hos dem i dag på lageret i sandefjord. Kortet viser seg å være defekt. Er det da mulig å få byttet det der og uten å sende det inn? Er kjipt å måtte sende inn det også, da jeg kjøpte dette fordi det andre gikk til helvete... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Kjøpte et HK fra netshop som jeg hentet hos dem i dag på lageret i sandefjord. Kortet viser seg å være defekt. Er det da mulig å få byttet det der og uten å sende det inn? Er kjipt å måtte sende inn det også, da jeg kjøpte dette fordi det andre gikk til helvete... 5320926[/snapback] Jeg har ved et par anledninger levert returvarer samtidig som jeg hentet nye varer. Ved en anledning så riktignok fyren som tok imot pakken litt forbauset ut... Bare sørg for at du har fyllt ut returskjemaet (som ligger på websiden deres), så går det nok bra Hvis du tar en telefon til netshop er de kanskje så greie at de legger et hovedkort klart til deg, så du får med deg det samtidig som du leverer DOA-kortet. Det ville iallefall vært SUPER service Endret 22. desember 2005 av tomahg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg ringte kundeservice først. Det var bare å fylle ut returskjema og levere kortet. Så hadde de det til test 1 time og så fikk jeg nytt. Så det gikk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå