darkness| Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Da har t-solberg og jeg fått pyntet årets juletre. Hvordan ser deres trær ut? Blir det noe jul i heimen? Her er i hvert fall vårt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det blir ikke jul før lille juleaften her. Får se om det kommer opp et bilde da. Er det vanlig å pynte tre før lille juleaften? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Tja, jeg har vokst opp med pynting på lille julaften, men nå skal jeg jobbe den dagen, og så får vi besøk, derfor pynting i dag Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Lillejulaften, får slenge opp ett bilde da! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Aldri juletre i stua får lille juleaften, men heldigvis for dere skal dere få se det lille juletreet jeg har på rommet! Satte opp og pynta det på mandag eller tirsdag. Har fått små juletrær fra morfar i mange år nå, så jeg fortsetter tradisjonen i år også Hehe, hvem er den skumle personen som speiles i vinduet?! Edit: Dere får tilgi kameratet mitt for ikke å ta så gode bilder i mørket uten blitz. Måtte støtte det mot skapet for å få det stille. Endret 21. desember 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg og Elise har pyntet hennes tre! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hvor er de norske juletrærne? Tar bilde når vi har pynta det lille julaften. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hva er forskjellen på et norsk juletre, og de som det er postet bilder av her? Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) hvor er de norske juletrærne? Tar bilde når vi har pynta det lille julaften. 5321446[/snapback] Second. Aaaaaldri før lille julaften her i alelfall. Mvh. Marius E Endret 21. desember 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hvor er de norske juletrærne? Tar bilde når vi har pynta det lille julaften. 5321446[/snapback] Jeg og Elise pyntet hennes fordi de skal være borte hele julen, og da får de liksom ikke noe "glede" av pynten, så da pynter de heller noen dager før Derfor har vi pyntet det. Hihi Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tror ikke vi skal ha tre i år. Verken hos mamma eller pappa. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ikke noe tre før lillejulaften her eller. Men dessverre er det bare plasttre, føler at det blir feil Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 juletrær allerede Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 juletrær er koselig, men her blir det pyntet tidligst i morgen. litt synd. er deilig å komme trøtt ned i stua og lukte frisk gran Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 ja, faen for en digg lukt det er ;D Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ikke misforstå meg da. "Hovedjuletreet" settes ikke opp før lille juleaften. Jeg får et lite juletre av morfar noen dager før lille juleaften. Setter det opp på rommet mitt når jeg får det for å styrke julestemningen litt... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 vi pynter ikke treet før på juleaften (24). Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 var i skauen og fant tre i dag, pynting i morgen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi pleier faktisk å pynte treet en uke før juleaften men i år har vi vært treige. Tok nettop inn treet og er oppe klar til å bli pyntet på. Tar det dog senere og da blir det sikkert pilsing og pynting. Tar det etter at eg har vært ute og hogd en med en kompis. De var forresten veldig fine de trærene dokkors. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hmm...får vel nøye meg med et tre på pcen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå