Bahamut Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Jeg har nettopp fått meg BF2 å BF2 SF, å lagt dem inn å tatt ned den nyeste patchen.......men når jeg skal inn på servere, står det at den e kun for folk med umodifisert versjon, å at eg må revert min versjon til den Offisielle? Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 kanskje patche, eller at den servern har en gammel patch en annen ting kan jo være at spillet er korrupt Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Om du har patchet til 1.12 tidligere må du gjenta denne prosessen etter installasjonen av SF. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Helt riktig det.. Endret 22. desember 2005 av minialeks Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hmmm, vel....jeg vet at når du legger inn SF så installerer den 1.1 men, hvis du ahr feil patch, kommer du ikke innpå serveren, jeg kommer inn men rett etter loadingne, får jeg denne feilmelingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå