Gå til innhold

Nytt TV-kort, anbefalinger?

ovinn

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal ha meg et TV-kort i pc'n min, og lurer litt på hvilket kort som anbefales? Er ikkenoe sånn fryktlig inni TV-kort-greiene, så hadde vært fint med noen anbefalinger :)

Krav:

*Trenger ikke radio, men er ikke krise om det er med.

*Trener ikke fjernkontroll, men er ikke krise om det er med;p

*Skal være enkel og grei meny

*Gi bra bilde/signaler

*Helst ikke av de største, har desktop og det er ikke så bra plass inni der ;p

Takker for alle svar! :)

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, takker! ;)

Jeg kom fram Dette (Her er testen) til kortet, noen som har noe å si? jeg tror det skal være bra til mitt forbruk, det er bra bilde, følger med mediacenter som er enkelt å bruke, også er det passe stort ;) Eneste minus var at fjernkontrollen ikke var no fin, og heller ikke IR mottakkeren.. ;p men den blir ikke mye synlig så det gjøkke no.

Noen som har det, og vil si hvordan det er i bruk?

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne tråden litt..

Fattern har bestemt seg for et nytt kort, et "Pinnacle PCTV 40i, TV/Radio Intern, PVR programvare". Er det noe å si rundt dette? Er det bra nok? Trenger ikke så spesielt high-tech kort. Han ville litt ned i pris;p men er det lurt?

Takk for svar! :)

Øyvind

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har akkurat kjøpt denne hvis du vil ha noe lite.

Den er helt ok men hvis jeg pakker ut en RAR fil mens jeg ser på TV lagger det,sikker pga av at det er USB og at den ikke har egen MPEG2 dekoder.

Leser du testene på siden til Terratec ser du den har bra omtale,har du en laptop kan du ta den med på hytta men den medfølgende antennen er til de fremtige digitale sendingene gjennom luft.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på hvor jeg poste dette, men prøver her..

Jeg har et pinnacle pctv pro i min maskin, jeg er koblet til kabeltv uten abb, alt decryptet.. 

Da er mitt spm: Finnes det noe program som greier og decrypte kabelsignalene?

5483188[/snapback]

Hvis alt er decrypted så trenger du jo ikke gjøre det igjen? Decrypted betyr at det er dekryptert.. hvis encrypted blir det en annen sak.

Greit å være litt nøyaktig med benevnelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...