Panter Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har en ny boxed 3700+ og Arctic Silver 5. På undersiden av viften er det et ferdig felt med noe kjølepastagreier. Regner jo med at alt dette må bort ved bruk av AS5? Bare å skrape bort og rengjøre? Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Har en ny boxed 3700+ og Arctic Silver 5.På undersiden av viften er det et ferdig felt med noe kjølepastagreier. Regner jo med at alt dette må bort ved bruk av AS5? Bare å skrape bort og rengjøre? 5320619[/snapback] Ser jo helst ikke at du "skraper" det bort, hehe. Ta og tørk det bort forsiktig, så bruker du en Q tips med rødsprit eller lignende for å vaske bort og rengjøre overflaten. Så påfører du ny kjølepasta og monterer AS viften. Unngå riper og andre ulumskheter på overflaten. Endret 22. desember 2005 av norse5051 Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Takk for svar. Fant akkurat nå ut at Psuen er 24 pins mens hovedkortet er 20 pins, så da blir det ikke noe pc ikveld. Hat.. Vet det finnes overganger, men jeg kan ikke bare kappe bort de 2 radene som er ekstra? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 De selger overganger flere plasser, vet at de har på komplett.no Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Som sagt, jeg vet det selges overganger, men man er jo så klart ivrig på å få det oppe å kjøre asap.. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 På Hiper PSU'en jeg fikk for noen dager siden var det 20-pins, også hang fire til litt løst ved siden av så jeg kunne bruke begge deler tror serien heter Hiper-R eller noe. . . 580W Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hiper M har akkurat samme splitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå