Halvortheman Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Nå har jeg vært halv byen rundt på leting etter kabelen, er det noen som vet hvor de selger den og har den på lager. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Finnes ikke foruten en svindyr utgave fra MONSTER. Ubekreftet dato 29.12 på Microsoft sin. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg bestilte en fra Play.com når de hadde på lager, tok forferdelig lang tid før den kom (nesten to uker). ...men kabelen er knall! Utrolig stor forskjell i bildet fra en bra B&O crt skjerm til en av mine Nec 1770NX. Kommer neppe til å klare å spille på TV igjen før jeg har HDTV i hus. Lars Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Finnes ikke foruten en svindyr utgave fra MONSTER.Ubekreftet dato 29.12 på Microsoft sin. 5320698[/snapback] Microsoft sin har jo vært ute en stund den. Gjelder bare å finne den. Har selv stått med den i hånda, men latt være fordi VGA input på min TV gir litt mindre muligheter for finjustering av bildet enn med komponent. Og spilling på pc monitor er uaktuelt etter å ha spilt på 40 tommern min. Dr.Peedee Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har jeg forstått det riktig? For du bedre bilde hvis du plugger Xboxen me VGA kabel i TV-en? Sitter på en plasma TV som har VGA inngang... (men plasmaen e ikke HD-klar, så eg vet jaffal ) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har jeg forstått det riktig? For du bedre bilde hvis du plugger Xboxen me VGA kabel i TV-en? Sitter på en plasma TV som har VGA inngang... (men plasmaen e ikke HD-klar, så eg vet jaffal ) 5335610[/snapback] Veit ikke om det var meg du spurte. Men jeg kan i hvert fall fortelle at på min HDTV så er det noen som mener bildet med VGA kabelen blir blassere og med dårligere farger enn med komponent kabel. Hvordan det blir på din TV ? Aner ikke Dr.Peedee Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har jeg forstått det riktig? For du bedre bilde hvis du plugger Xboxen me VGA kabel i TV-en? Tror ikke det blir bedre å bruke VGA plugg på tv'en, men TV kontra PC Monitor er stor forskjell. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå