MrGod Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei! Har ett ørlite problem med å finne drivere til min viewsonic E790 19" skjerm. Er det noen som vet hvor jeg kan finne de? Jeg har sett på veiwsonic.com mange ganger.. de har de ikke.. Finnes det en annen side som lager slike drivere? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hva skal du med en skjermdriver? Den gjør da absolutt ingenting annet enn å fortelle systemet ditt om hvilke oppløsninger/hz skjermen din klarer. Standard skjermdriver i XP fungerer like bra. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 er klar over det. Men trenger den siste prikken over i'en. Synst det var merkelig at det ikke var drivere til XP fra ett så bra merke som viewsonic... Det eneste er at jeg skulle hatt en "Color Management"-ting. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 http://www.viewsonic.com/support/drivers.htm - de ligger der :smile: btw E790 er en møkkaskjerm (har den selv...) Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Synes E790 er knallbra jeg. Den har fått masse positive reviews også. Du må ha fått et dårlig eksemplar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå