randomhero Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Det hele startet med at jeg fikk et Thermaltake V1000A aka Xaser III for 150,- så startet jeg å fundere litt på en bra ide og kom opp med denne: så etterhvert begynte jeg å kutte og sage litt da, og endte opp med dette: hva tror folket? edit: Beklager det som skjedde istad, men må ha klart og posta det på en eller annen måte, med vilje var det ihverfall ikke Mod edit: For å rydde litt i tråden slettet jeg noen innlegg som handlet om feilen som skjedde da du opprettet tråden. -Rikky Endret 21. desember 2005 av Rikky Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det ble mye bedre nå ja! Har et thermaltake selv og det er et supert kabinett! Lykke til! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kan jo bli bra dette da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Dette ser jo bra ut Lykke til! Øyvind Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kan bli veldig bra dette her. Stå på Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Nice.. Keep on the work... Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja se på dette!.. jeg likte veldig godt hvordan du skjærte til vinduene på siden.. det ble liksom ikke bare ett stort vindu, men et par små liksom.. Keep up the goood work Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heihei Åssen gåre med denna modden da? Lenge sia vi har sett no Øyvind Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan du f.eks legge ut litt info om hvilken tykkelse metallet var? Eller si litt om hvilke viftehull(?) du skal ha i toppen, hva du skjerte ut vinduene med? Blir en mye bedre worklog da Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 metallet er 1 mm stål, 2x80mm vifter foran, 2x80 mm vifter bak, 2x120 i toppen, skjærte ut alt med stikksaga;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå