enden Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Etter det jeg har skjønt kan man kun skru av/på med den fra Clas Ohlson, hva mer kan man med den fra IKEA? Dersom den har flere muligheter, er det jo kanskje verdt 200,- extra. Og hvor mye koster en adapter ved siden? Fant ikke noe på IKEA`s sider... 5325494[/snapback] Nå har claes ganske mange typer da. Ta en titt på de fra Waveman. Har også en oppskrift på å koble disse til seriellporten ved å modde litt på en fjernkontroll Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hmm...artig. Men hva med denne: IR-detektor. Aktiverer en eller flere mottakare ved bevegelse. Kan også kobles direkte til belysning. Justerbar tid/lux/følsomhet. IP 44. Kan denne f.eks brukes til at lys slåes på når man kommer inn i rommet? Og at det blir værende på? Det er det det betyr ikke sant? Er ikke så inn i dette... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmm...artig. Men hva med denne: IR-detektor. Aktiverer en eller flere mottakare ved bevegelse. Kan også kobles direkte til belysning. Justerbar tid/lux/følsomhet. IP 44. Kan denne f.eks brukes til at lys slåes på når man kommer inn i rommet? Og at det blir værende på? Det er det det betyr ikke sant? Er ikke så inn i dette... 5325665[/snapback] Lyset slår seg av etter en tid uten bevegelse. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Ok. Tror det blir med at jeg kjøper trådløse adapter og mottakere. Selvom det hadde vært fett med lys som slo seg på når man kommer inn i rommet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 De mangler bare klappebryter til det systemet Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hvilket system? Og er det noen som vet om andre måter å få til det jeg vil. Altså å slå lyset på ved hjelp av bevegelse (og at det forblir på) og skru det av ved hjelp av en trådløs fjernkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå