Wobokel Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Skulle gjerne hatt noen filer fra en windows 95 pc ned på min xp maskin. De er koblet sammen gjennom en router. har net fra ngt. Har prøvd å kjøre innstalsjonsdiksketter osv. men jeg finner ikke maskinene i mine nettverssteder Håper på informative svar Takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette er et vanlig problem. Sjekk at arbeidsgruppen er lik. Skriv inn banen til maskinen i adresselinjen og se om du kommer inn. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Se om deling av filer og skrivere er installert på Win 95-maskinen. Dette installeres ikke som standard på 9.x. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hvis du er litt dreven på nettverk, så er den enkleste måten å dele filer mellom 95 og xp en ftp-server. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 høres ut som noe usabile greier, ta filane ut på CD/dvd eller på en flach disk eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå