Gå til innhold

Titanic 4-disc Collectors Edition

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 discer?? ..dæven!

Er filmen på 1, eller 2? Og ekstramaterialet på 2, eller 3 da? Er det kommentarer i hue' og rævva? ..eller er det en "special ending" hvor skipet ikke synker og Kate og Leonardo får unger og slår seg ned på en gård i Texas!? :)

Lenke til kommentar
Synes aldri noe særlig om filmen. Liker egentlig ikke Leo, liker egentlig ikke Kate og liker egentlig ikke filmer der effektene har hovedrollen.

5320391[/snapback]

Vel, hvis du i utgangspunktet ikke liker hovedrolleskuespillerne så vil du vel garantertert ikke like filmen.

Jeg derimot synes både Leonardo og Kate gjør bra innsats i filmen. Og dette er absolutt ikke en film som styres av effekter. Synes det er et vellaget oppdiktet drama som styres av gode skuespillere.

Lenke til kommentar
Synes aldri noe særlig om filmen. Liker egentlig ikke Leo, liker egentlig ikke Kate og liker egentlig ikke filmer der effektene har hovedrollen.

5320391[/snapback]

Vel, hvis du i utgangspunktet ikke liker hovedrolleskuespillerne så vil du vel garantertert ikke like filmen.

Jeg derimot synes både Leonardo og Kate gjør bra innsats i filmen. Og dette er absolutt ikke en film som styres av effekter. Synes det er et vellaget oppdiktet drama som styres av gode skuespillere.

5320847[/snapback]

Wrong, digget Romeo+Juliet, elsket Eternal Sunshine (og jeg hadde på dette tidspunktet lite tro på Carrey som alvorlig skuespiller). Liker egentlig ikke noen av dem lengre, men likte dem i de filmene.

Jeg synes absolutt den styres av effektene, da kjærlighetshistorien er utrolig lite engasjerende.

Lenke til kommentar

5320847[/snapback]

Wrong, digget Romeo+Juliet, elsket Eternal Sunshine (og jeg hadde på dette tidspunktet lite tro på Carrey som alvorlig skuespiller). Liker egentlig ikke noen av dem lengre, men likte dem i de filmene.

Jeg synes absolutt den styres av effektene, da kjærlighetshistorien er utrolig lite engasjerende.

5320893[/snapback]

Vel, smaken er som baken. Jeg er uenig.

Kjærlighetshistorien er engasjerende, nettopp på grunn av de gode skuespillerne. I tillegg til de to hovedrolleinnehaverne spiller Billy Zane genialt ufordragelig og Kathy Bates glimrende.

Jeg synes kjærlighetshistorien er for dominerende i filmen, men når de først har valgt å gjøre det på denne måten så fungerer det bra.

Effektene er slik de må være i filmen, skremmende ekte.

Jeg kommer garantert til å handle 4 disc versjonen, gleder meg til å få mere bakgrunnstoff om denne filmen.

Lenke til kommentar

Tror også jeg kommer til å ende opp med 4disc versjonen, nettopp pga bakgrunnsmaterialet. Skuespillerprestasjonene syns jeg var skuffende med tanke på hva skuespillerne faktisk kan (Basketball Diaries, anyone?).

Skal man lage film om Titanic-forliset, er vel en kjærlihetshistorie en grei måte å pakke det inn på, selv om paret var noe urealistisk. Selv om jeg anser Titanic for å være en "jente-film", har James Cameron klart å lage en film som gir følelsen av å ha blitt filmet i 1912, istedenfor at det er en haug med folk som har tatt på seg gamle klær. Alle filmer har sine positive og negative sider. Uansett hva man mener om effekter, må de kunne sies å være en positiv ting her. Det som trekker mest ned er verken mangler i plottet eller midt-på-treet skuespillere. Det er Celine Dion som på død og liv skal gjøre et siste krampeaktig forsøk på å vekke forlisets ofre med å hyle dem våkne. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...