bjarne88 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hallo, hvilke filmer vil dere anbefale som Christopher Walken spiller i? Harr sett Deer Hunter, Suicide Kings, True Romance og selvfølgelig Pulp Fiction. Og etter å ha sett de så vil jeg gjerne se mer, så hvilke andre blir anbefalt her? På forhånd takk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 se her...http://www.imdb.com/name/nm0000686/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 I Catch me if you can har han en liten men god rolle, A View to Kill er han skummel og i Wedding Crashers er han tøff, men sannheten er at han er tøff uansett rolle. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) I tillegg til enkelte av de nevnte titlene, er Walkens prestasjon i The Dead Zone upåklagelig. Endret 21. desember 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 "The Funeral" av Abel Ferrara Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Blast From The Past! ..med Brandon Fraser, og Alicia Silverstone! En av mine aller første DVD-kjøp (sone1)! På en PX-sjappe i Boundsteel i Kosovo i '99, eller 2000.. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg synes han er forferdelig fet i "Last Man Standing" med Bruce Willis. Et ordentlig gangsterdrama med mye skyting og vold, men likevel nok til å fremheve han i et godt og spennende lys... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har er også sjefolainen i Gods Army. Der passer han virkelig til rollen. Og som Polar Pål sier, er han også veldig god i Last Man Standing! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Han er fantastisk i ALT han spiller og jeg vil gjerne anbefale: The King of New York Lenke til kommentar
Silyeah Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 A View To A Kill. Der er han er perfekt, ond og kjekk skurk Elsker Christopher Walken, han er råkul! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Merker jeg blir utrolig glad av å se han i Hairspray. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal man bare se en film med Walken må det nesten bli den råbarske Last Man Standing. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Anbefalingstråden: Trenger du anbefalinger? Post her!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Ikke svar i slike tråder, henvis brukere til anbefalings tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg