Patience Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hei Jeg lurer på om det er noen som VET om det er lov å bruke en portabel DVD-avspiller uten verken sender eller mottaker ombord på fly? Vil få tiden til å gå litt fortere.. Anyone? Endret 21. desember 2005 av Patience Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja. En portabel DVD-spelar er det samme som ein bærbar PC og burde dermed gå glatt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Takk for svar Håper du har rett. Ville litt så kjedelig ellns.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Eg skal ta med bærbar PC på flyet i morga, og reknar med at det går fint. Har aldri tatt med bærbar PC sjølv, men kjenner fleire som har fått det. Du kan få beskjed om å slå den av under take-off og landing. Har skjedd ein gong før at ei flyvertinne ba meg slå av iPoden min, men dette er eigentleg ikkje noko dei er så pirkete på. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det er ikke lov under take-off og landing. Men når dere er oppe i lufta går det bra . Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hehe pass på så du ikke får : Ny hardware funnet. Vil du installere Airbus Flight 815? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hehe pass på så du ikke får : Ny hardware funnet. Vil du installere Airbus Flight 815? 5324673[/snapback] AHAHAHA! Den tegnesstripa husker jeg. Nå ler jeg høyt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Men husk å skru av et eventuelt trådløst nettverkskort. Det er ikke populært (dette er da snakk om pc, ikke dvd-spiller) Forøvrig er vel alle dvder portable, så fremt de ikke er inni en dvd-spiller ^^ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Husk hadde det virkelig kunnet kræsje flyet hadde de tatt det fra deg i sikkerhetskontrollen. Kjør på du, bare ikke under takeoff og landing. Men du har vel dratt nå.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk min egen prtbale DVD-spilller i julegave i dag. Skulle visst være den eneste som kunne psille av nedlastede filmer Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Altså en Dvd/DivX-spiller med muligheter for Mp4,Avi,mpg osv? =P Konge da.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 En Thomson? Det er i allefall den jeg har. Og den tar divx osv.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Tar alle filmfiler. Er et så rart navn som Mustek Selges ikke i skandinavia, for det ikke er lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå