Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Helt forferdelig galt med Windows Media Player 10

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann Julenissens hjelpere. Jeg sitter her nå med hode plassert inn i veggen av forargrelse. Jeg er så sinna på maskinen min at jeg kunne kastet den.

Nok om meg, la oss heller gå over til problemet.

Når jeg starter opp Windows Media Player 10, for å spille en film, så går d omtrent 1 sekund før bilde fryser seg og alt klikker. Prøver jeg å lukke programmet ved å trykke "ctrl" + "alt" og delete så stopper maskinen helt opp og lyden begynner å hakke, etter dette så går d 7 sekunder, så låser musen seg og. Snakk om å fyre opp et levende vesen eller?

Jeg har nettopp formatert maskinen i håp om at d hjalp og kjøpt Windows XP Professionals SP2....Men det var nok ikke det..

Jeg er nå så sinnsykt lei av problemet og kommer til dere for assistanse...

Alt jeg vil er å kunne spille filmer og musikk helt greit uten at d klikker...Er åpen for alle svar....

PS: Maskinen er ny og det har nok ikke noe med d og gjøre, tror heller d ligger i programvaren.

Mvh André Svanevik...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verdt å nevne er at filmene jeg prøver å kjøre er laget ved Sony Vegas 6.0...d klikker ikke nå, men filmene hakker..prøvde en vanlig film og det hakket der og...kan det være codecer jeg trenger?

5319922[/snapback]

Ja det kan det være. Hva filtype er filmene du lager i vegas da ?

Endret av BeNeFit
Lenke til kommentar

Der var det andre saker! Nå klikker den ihvertfall ikke for øyeblikket da, men jeg er ikke helt 100% på dette med mediefiler..

Men uansett må jeg får rette en stor TAKK til deg!

Helt supert at du var her og kunne hjelpe meg...

Hadde du hatt et kontonummer så sku eg overført et 3-4 sifret beløp til deg;)

Takk takk! Mvh André

Lenke til kommentar
Der var det andre saker! Nå klikker den ihvertfall ikke for øyeblikket da, men jeg er ikke helt 100% på dette med mediefiler..

Men uansett må jeg får rette en stor TAKK til deg!

Helt supert at du var her og kunne hjelpe meg...

Hadde du hatt et kontonummer så sku eg overført et 3-4 sifret beløp til deg;)

Takk takk! Mvh André

5319992[/snapback]

Np :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Verdt å nevne er at filmene jeg prøver å kjøre er laget ved Sony Vegas 6.0...d klikker ikke nå, men filmene hakker..prøvde en vanlig film og det hakket der og...kan det være codecer jeg trenger?

5319922[/snapback]

Ja det kan det være. Hva filtype er filmene du lager i vegas da ?

5319931[/snapback]

ville bare forte meg å legge inn at filer som er fanget (capture) i sony vegas, hakker i andre mediaspillere, men om du rendrer en ferdig film så skulle det problemet være borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...