00nix Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Har bestemt meg å gå til innkjøp av en ny mobil til jul. I og med at jeg ikke har noen innsikt i hva som har kommet på markedet siden min siste mobil (Siemens A55), kommer jeg her og ber om hjelp Det jeg ser etter, er en ikke alt for dyr mobil (under 2000kr, jo mindre, jo bedre ), uten abo. Jeg forventer at mobilen varer i ~2 år. Mobilen kommer til å brukes mest til å sende SMS og korte telefonsamtaler. Eneste kritteriet til funksjoner, er at jeg har mulighet til å overføre lydfiler (midi eller mp3) fra datamaskinen til mobilen. Den bør også ha god batteritid. Når det kommer til overføringmuligheter, så har jeg ingen aning om hvordan det fungerer. Må jeg ha bluetooth for å hente filer fra min maskin til mobilen, eller kan det gjøre på andre måter? Jeg har høy kompetanse når det kommer til å bruke datamaskiner, og kan sette opp server for å overføre filer fra data til mob om det lar seg gjøre? Takk på forhånd Endret 21. desember 2005 av 00nix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå