orjan_boe Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Forleden dag flyttet jeg mine gamle pc-komponenter fra mitt gamle kabinett Aopen HQ45 til Chieftec Miditower med vifte i døren.Da jeg skulle starte pcen for første gang etter ovverflytingen merket jeg at temperaturen i biosen på cpuen varierte helt fra 41-45-47-43 grader.Gikk fra opp og ned som en jojo. Hva kan dette komme av? En annen ting jeg la merke til etter overflyttinga er at når jeg ser på temperaturen i biosen låser pcen seg etter noen sekund, så må jeg restarte pcen. Pcen fryser ikke når jeg er på andre områder i biosen men med en gang jeg går inn på Health status(temp målinger) låser pcen seg? Mitt system er: P4 1,8@2,4 Abit BD7II 512 Mb DDR-Ram Asus geforce 3 ti 200 Win Xp Pro Chieftec midtower(vifte i fronten som blåser inn,en bak som blåser ut, og en i siden som blåser inn) Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Vet det er litt off-topic. Men jeg lurer på hvordan du kobler to vifter inn på samme plugg, siden det bare er en plugg for Chassis Fan. Lenke til kommentar
muv Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 prøv å ta ut igjen alle delene og sett dem inn igjen... kansje noe ikke sitter skikkelig i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå