zyclonx Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hvilken cpu kjøler skal jeg kjøpe? har socket A mvh Zyclonx Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hva sikter du frem til? Skal du overklokke i nærmeste fremtid? Hvis du skal oc så anbefaler jeg noen a zalman sine cpu kjøler. De er store og tunge, men de kjøler bra. Hvor mye er villig til å bla opp? Lenke til kommentar
zyclonx Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 jeg overklokker litt.. max 400kr.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305690&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755&cks=PRL Begge kjølerne over er rimelig bra. Så du vil nok klare deg ganske langt med dem. Men du finner også billigere kjøler som yter nesten like bra. De over er laget av kobber, de koster som vanlig mer enn for eksempel aluminium. Men det er bra å investere i noe bra, siden du kan ta med kjøleren over til s939/s478/s754 osv Endret 21. desember 2005 av samye83 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 sjekk nå at viften du kjøper passer inn i forhold til kabinettet. Er nemmelig ikke sikkert du får inn en zalman da den er større i diameter en en volcano 12 f.eks. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 sjekk nå at viften du kjøper passer inn i forhold til kabinettet.Er nemmelig ikke sikkert du får inn en zalman da den er større i diameter en en volcano 12 f.eks. 5322305[/snapback] Du sa noe veldig viktig der, tenkte ikke over det, hehe. Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tenkte jeg kunne hive dette spørsmålet inn i samme tråd jeg. Jeg har nettopp kjøpt meg en AMD Athlon 64 X2 4400+ socket 939 med boxed kjøler, det jeg lurer på nå er hvilken CPU kjøler som er å anbefale til denne. Har en Zalmann CNP9500 LED ultra quiet kjøler liggende som jeg brukte på min gamle P4 3.0 ghz, finnes det noe bedre på markedet til min AMD eller kan jeg med god samvittighet kjøre denne på min nåværende maskin? Har 2 vifter montert i kabinettet, en papst i front og en revoltec i bakkant men jeg er "redd" for at CPU fort går varm med boxed kjøler. Takker for innspill! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Zalmann CNP9500 LED er en av de beste kjølerne på markedet som drives av luft. Så du kan trygt sette den på ja. Det jeg har lagt merke til er at dual core blir rimelig varme. For første gang opplevde jeg at cpu'en er varmere enn gpu'en, hehe. Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Zalmann CNP9500 LED er en av de beste kjølerne på markedet som drives av luft. Så du kan trygt sette den på ja. Det jeg har lagt merke til er at dual core blir rimelig varme. For første gang opplevde jeg at cpu'en er varmere enn gpu'en, hehe. 5323143[/snapback] Takker og bukker! Da får jeg ta frem rødspriten og kose meg litt med kjølepasta og 1 stk Zalmann kjøler. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Zalmann CNP9500 LED er en av de beste kjølerne på markedet som drives av luft. Så du kan trygt sette den på ja. Det jeg har lagt merke til er at dual core blir rimelig varme. For første gang opplevde jeg at cpu'en er varmere enn gpu'en, hehe. 5323143[/snapback] Takker og bukker! Da får jeg ta frem rødspriten og kose meg litt med kjølepasta og 1 stk Zalmann kjøler. 5323179[/snapback] Hmm høres litt frekt ut dette her du. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Flyttes fra cpu til luftkjøling. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg