AH Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det noen som har prøvd Nokia N90 og kan komme med afaringer og meninger? Valget står mellom Nokai N70, N90 og SE Z800 Ut ifra hva jeg kunne se og høre bårket N70 for mye for meg. Har sett at det kan gjøres noe med, men like fullt.. Da er valger mellom N90 og Z800. Derfor håper jeg noen med efaringer eller meninger om Nokia N90 kan komme på banen. Hvorfor i all verden er det ikke linsebeskytter på en slik telefon? Er menyene like treg som N70 har fått pepper for? Håper på litt tips og meninger om Nokia N90 Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du må ikke finne på å kjøpe z800i, det er en stor stygg mobil som du ikke vil få glede av. dårlig kamera, dårlige taster osv.... Hvis du alikavel skal ut med så mye penger bør du heller vurdere Se w900i. Ellers er N90 en veldig stor telefon også men resten av telefonen er jo konge. du må vurdere om du trenger symbian eller ikke. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ut ifra hva jeg kunne se og høre bårket N70 for mye for meg. Har sett at det kan gjøres noe med, men like fullt.. Hva mener du med bråk? Har ikke N70 de samme menyene som 6680? Den synes jeg har ganske kjappe menyer, mtp at det er symbian. Sammenliknet med min sx1 er den lynkjapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå