Caveman Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 når jeg skal se Halo2 videoen med mediaplayer 9 kommer det er forferdelig lyd, så rebooter maskien seg, noen andre som har opplevd dette? (ja, mediaplayer 9 finnes (demo)) Lenke til kommentar
Knuti_ Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 FInnes mediaplayer 9 ?? oi ja . ok Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Da virker ikke windows mediapalyer 9 helt stabilt. Funket den i nr 8? Demoer pleir jo ikke vere helt konge, er jo en grunn til at det er en demo :wink: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Url til MediaPlayer 9? Er det ikke en beta? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Er vel en grunn til at Media Player9 fortsatt er beta. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Funker som bare det her på MP 9. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg har WMP9 build 2824 (før beta), og den funker dritbra! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Åffer bruker WMP9? er det ikke sånn massevis av anti-pirat ****skap der da?' lurer på om en har fått tilbake de praktiske greiene som var i versjon 6, at en kunne gå inn på egenskaper, ved å høyreklikke på bildet, og se hvilke kodek som bruktes, bla.a fixe på Divx settings? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Fungerer bra her! Men skjermkortet mitt klarer ikke å kjøre videoen uten hakking... JA! Jeg skal kjøpe ny pc... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hadde du giddet å sendt en mail om hvor man kan få tak i den? Ligger med influensa så jeg bare orker ikek å søke etter den idag..:-/ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Her er link til den offisielle Media Player 9 betaen, som ble sluppet av Microsoft i går. http://www.driverheaven.net/thread.php?id=4952 Det kan hende det tar litt tid å komme inn på Driverheaven. Pleier å være tregt på kveldstid [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-05 22:04 ] Lenke til kommentar
que Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Til alle som leter, kanskje prøve microsoft.com :wink: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 fant link på http://www.win-xp.no/modules.php?name=News...article&sid=221 Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg installerte tidligere idag Windows Media Player 9 Beta...og det angrer jeg nå på... Når jeg prøver å spille av filmer osv. så går CPU opp i 100% og alt går i sirup... Noen andre som har erfaringer med den? Hvordan kan jeg få fjernet den? Jeg kjører Windows XP Pro Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hmm. Det går helt fint på min PC. Men det er vel derfor den fortsatt er beta. Den har tydligvis problemer med noen hardware kombinasjoner eller noe Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 00:23, warmaster skrev:Jeg installerte tidligere idag Windows Media Player 9 Beta...og det angrer jeg nå på... Når jeg prøver å spille av filmer osv. så går CPU opp i 100% og alt går i sirup...Noen andre som har erfaringer med den?Hvordan kan jeg få fjernet den?Jeg kjører Windows XP Pro Bruk systemgjennoppretting. Gå tilbake til før du innstallerte WMP 9 så blir du kvitt den. En annen ting....er det noen sted folk kan komme med tilbakemeldinger til microsoft når det gjelder bugs og sånn i WMP 9? Det burde det ihvertfall være siden det er en beta... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Mediaplayer 9 fungerer strålende her, Halo2 teaseren funker som en drøm. Har P4 [email protected] på et ABIT h.k. med Intel Chip / DDR-Ram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 url til halo2 teaseren? Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Adressa til teaseren hadde vært fint ja... Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 http://halo.bungie.org/misc/halo2trailermirrors.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå