MorraDi Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Saken er denne: Jeg skal sette sammen en MCE - PC til jul basert på en del nytt og noe gammelt utstyr. I denne sammenhengen så var jeg jakt etter et Hauppauge WinTV PVR-150MCE, men det så heller mørkt ut mhp leveranse før jul fra de mer velkjente webshoppene. Så kom jeg over sovida.no i går som reagerte raskt på min epostforespørsel. De hadde kortet på lager i Stockholm. Kortet ankom i dag til deres butikk i Oslo og prisen var helt utsøkt; 783 NOK for retailversjonen. Ps. Venter fremdeles på leveransene fra 2 av de mer velkjente webshoppene som sendte det jeg hadde bestilt på mandag. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Må si meg langt i fra imponert over hastigheten på utsendelse av veggstativet jeg bestilte for 2 dager siden. Fikk levereingsbekreftelse av de nå, og pakken er fortsatt ikke registrert i postsystemet. Det vil vel si at den tidligst blir det godt utpå ettermiddagen i morgen, og ikke meg i hende før tirsdag evt onsdag. 1 uke på en liten fillepakke er langt under pari idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå