Gå til innhold

Problemer med reinstalering av winxp pro

stigga

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg forsøker å reinstalere windows. Jeg kommer til at det er 34 minutter igjen av instalasjonen (installing devices), så stopper den. Blir aldri ferdig.

Så starter jeg pc'n på nytt, og den gjenopptar instalasjonen. Så kommer jeg ikke lenger enn til 34 minutter til den er ferdig.

Hvordan avbryter jeg instalasjonen, og begynner helt på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg forsøker å reinstalere windows. Jeg kommer til at det er 34 minutter igjen av instalasjonen (installing devices), så stopper den. Blir aldri ferdig.

Så starter jeg pc'n på nytt, og den gjenopptar instalasjonen. Så kommer jeg ikke lenger enn til 34 minutter til den er ferdig.

Hvordan avbryter jeg instalasjonen, og begynner helt på nytt?

5318994[/snapback]

For å "avbryte" en installasjon behøver du bare å boote fra CD'en igjen, evt. velge rask formattering av den partisjonen du vil installere Windows på.

Lenke til kommentar

Du kan prøve å fjerne alle kort du ikke trenger under inst. (I praksis alle utenom skjermkort.) Og disable on-board tilkoblinger i BIOS. (Skru av USB, Firewire, COM og LPT-porter, integrert lyd/nettverk etc.) På min brors gamle PC måtte vi skru av det integrerte lydkortet for å få inst. WINXP. Ellers kom det blåskjerm. Etter fullført inst. skrudde vi det på igjen og det blei inst. i Windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...