Loeve Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 lav, kan gå inn i HV-ungdom. Mye gøy man gjør der, reiser på øvelser til USA, Danmark og andre land 5325489[/snapback] Vel, jeg snakker om førstegangstjeneste nå. Broren min gikk inn da han var 17, og han var den yngste i leiren, men man bør vel kunne melde seg inn før det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 lav, kan gå inn i HV-ungdom. Mye gøy man gjør der, reiser på øvelser til USA, Danmark og andre land 5325489[/snapback] Vel, jeg snakker om førstegangstjeneste nå. Broren min gikk inn da han var 17, og han var den yngste i leiren, men man bør vel kunne melde seg inn før det? 5325628[/snapback] ikke så vidt jeg vet. Du kan komme inn når du er 17 år og fyller 18 mens du er i tjenesten så vidt så jeg vet. Dragon lønøy var et slikt eksempel. Han var ikke fylt 18år da han gikk inn i førstegangstjenesten. Måtte synge sang for han på en oppstilling husker jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 militæret er 12-månders russetid, ring vernepliktsverket og hør ! 5319139[/snapback] Etter avataren din å dømme så vet du ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 militæret er 12-månders russetid, ring vernepliktsverket og hør ! 5319139[/snapback] Etter avataren din å dømme så vet du ikke hva du snakker om. 5326892[/snapback] Hva om jeg kommer med en kommentar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå