ZeroCool Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei. Driver på å bygge PC, og så tenkte jeg at det kunne ha vært kjekt med et nettverkskort... Men så kom spm. hva skal jeg velge... skal handle delene mine fra http://www.itbutikken.no. En kompis av meg sa at jeg burde velge de med rund kabel..? Hva er det? De på ligner på en antenne utgang/inngang... Helst ikke over 500,- På forhånd takk for all hjelpen!! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Sa han noe hvorfor du burde velge de "runde"? navnet er forresten coax kabler:> Ville anbefale deg å kjøpe et "vanlig" nettverkskort da dette er helt klart mest brukt og raskere Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis du skal kjøpe nettverkskort som er bra i massevis for "vanlig" bruk kan du velge f.eks. et 3Com -kort til ca. 350,- norske, mens en rimeligere, men så og si like bra variant er CNet PRO 200WL som koster under 200 flis. Comprende? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Kjøp det billigste du finner, med vanlig inngang. Fungerer like bra som dyrere kort på vanlige pcer. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 or better yet....et hovedkort med integrert nettverkskort..så slipper du å bruke en PCI slot til det!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå