hodesleng Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har tenkt å selge datan, lønner det seg å selge den i deler eller hele maskinen i seg selv? Den består av Asus A7N-D, 2 stk Mp 1800, 256 MB DDR, ATI 8500LE, 40 gb harddisk, Chieftech Midi tower, 48x CD-ROM, LG 17" 774FT (flatskjerm) + mus og tastur..... Noen som kan tenke seg en sånn maskin? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Dual mp kan du jo selge til bedrifter som trenger server-materiale. Mange som vil ha en flatskjerm og. Tror jeg ville solgt i deler. Men det er bare min mening... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Problemet er at bedrifter vil ha service på dagen hvis noe skulle forekomme i framtiden..... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg kunne tenkt meg en sånn maskin faktisk. Men først må jeg få solgt mine p4 deler...hvis jeg klarer :smile: Trenger bare hk, ram og cpu(er) da Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Når du får solgt maskinen så er det bare å sende bud på det du trenger :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå