Gå til innhold

hvor mange sider har du på orderhistory(play.com)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

3 sider på 2 år. Det var flaut. Nå skal det nevnes at jeg ikke har kjøpt filmer dette året (nesten) og at jeg kjøper mange i butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har julesalg nå forresten, har den digre listen som jeg har plukket ut, men tør ikke å klikke order :p Men bedre å bruke pengene der enn i Project Entropia..

5326704[/snapback]

Anbefaler å trykke ;)

Kjøpte 7 filmer derfra i dag, med snittpris på 40 kr per stykk med frakt er det jo fint billig :)

Har bestilt veldig lite derfra oppover tiden med med tanke på gratis frakt og mange filmer under 200 kroner spørs det om det ikke blir et par filmer i måneden derfra.

Lenke til kommentar
De har julesalg nå forresten, har den digre listen som jeg har plukket ut, men tør ikke å klikke order :p Men bedre å bruke pengene der enn i Project Entropia..

5326704[/snapback]

Anbefaler å trykke ;)

Kjøpte 7 filmer derfra i dag, med snittpris på 40 kr per stykk med frakt er det jo fint billig :)

Har bestilt veldig lite derfra oppover tiden med med tanke på gratis frakt og mange filmer under 200 kroner spørs det om det ikke blir et par filmer i måneden derfra.

5328781[/snapback]

Må bare passe seg for: Var ikke han/hun med i den filmen og den skulle jeg ha sett igjen, nei dæven der var det flere filmer som det er lenge siden jeg har sett og de var ikke alt for dyre heller syndromet...

Lenke til kommentar

Huff, trist syndrom det der. Lider kraftig av det selv.

Beviset kommer vel når jeg sier at jeg har bestilt meg 16 filmer fra Play i dag. Totalpris 1200kr (ikke en verst pris for 16 filmer å være!).

Problemet er smått at jeg ikke har disse pengene, og når fattern finner ut at Visa-kortet hans har blitt trukket for en slik sum blir det nok to julaftener her i huset i år.

Når disse filmene blir lagt inn i Order History, kommer jeg til å ha akkurat 8 sider der, i tillegg til de 107 filmene jeg har kjøpt på Amazon.co.uk gjennom årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...