tacomodo Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvordan kan jeg sette det til slik at det ikke gjemmer leste meldinger?? Er utrooolig irriterende Lenke til kommentar
Colin Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 På bunnen av forumene har du noe som heter "Vis alle tråder", og på bunnen av trådene har du noe som heter "Vis leste meldinger" Pål Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Se under Endre profil | Endre innstillinger. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hva med å poste riktig neste gang? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Endre profil | Endre innstillinger Finnes ikke Fondus... Jeg kan ikke fordra sånne forumpoliti-wannabe's som deg. Takk, Colin :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hah, jeg støtter fondus! Denne er feilpostet og fortjener litt kritikk, selv fra forumpoliti-wannabe's! :razz: Ellers.. når jeg trykker Endre profil, så står det øverst på siden; "Gå til endre innstillinger for å endre på utseendet til forumet." Kanskje du skulle trykke der! Ja!!! :smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 tacomodo, dette kan sammenlignes slik: Du er i ferd med å rane en bank, og så kommer det en mann å sier at det kanskje er lurere å la være. Hva gjør du da? Sier du "jeg kan ikke fordra sånne wannabe politimenn" og driter i det han sier å raner banken allikevel? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Feilpostet. Hører hjemme i "tilbakemeldinger". Og det går an å se om det fins noen linker rundt om på siden... Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg