Gå til innhold

Hvilket mobilmerke har du?

LowBalls

Hvilket mobilmerke har du?  

787 stemmer

1. 1. Hvilket mobilmerke har du?

• Sony Ericsson
      349
    • Nokia
      228
    • LG
      6
    • Samsung
      84
    • Siemens
      66
    • Qtek
      29
    • Panasonic
      2
    • Motorola
      13
    • Xcute
      3
    • Andre
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker for tiden en Nokia6280 og en Samsung D500. SKal gå over til N6280, må bare flytte over alt...

Har prøvd forskjellige merker, men må alltid tilbake til nokia :) SYnes de er mer brukervennlige og passer mitt bruk. Dessuten er ingen telefoner like gode å skrive på som nokia :-)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Sonyericsson w810i :) SE lanserer ikke like ofte og mange telefoner som konkurentene, men til gjenjeld GODE telefoner. etter utallige verkstedsbesøk med utallige nokia telefoner ble det og blir i framtiden kun SE :D

NOKIA

confusing people

Lenke til kommentar
Sony Ericsson K800i at the moment, men blir nok Motorola Z8 så fort den kommer ut! Gleder meg over designet og at Motorola muligens har fått duganes menyer for en gangs skyld!

7958645[/snapback]

Motorola har da hatt gode menyer i alle fall de 3 siste årene? Min V360 har ikke verre menyer enn Nokia og SE's oppskrytte menyer.

Lenke til kommentar
Sony Ericsson K800i at the moment, men blir nok Motorola Z8 så fort den kommer ut! Gleder meg over designet og at Motorola muligens har fått duganes menyer for en gangs skyld!

7958645[/snapback]

Motorola har da hatt gode menyer i alle fall de 3 siste årene? Min V360 har ikke verre menyer enn Nokia og SE's oppskrytte menyer.

7960008[/snapback]

Mye mulig det, men de få Motorola telefonene jeg har prøvd, V3 og V3i, har gitt meg veldig avskrekkende inntrykk. Klønete utforming hvis de skal slå igjennom for alvor i et såpass SE og Nokia tilvent marked som Norge er.

Endret av Simen90
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...