abene Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Pedofil lurt av orm Ikke alle ormer har en ondsinnet virkning. En pedofil ble nylig lurt av en variant av Sober-ormen til å overgi seg til politiet. Han trodde politiet var ute etter ham. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, aldri så ille at det ikke er godt for noe Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjempe greier. Bra de blir tatt Jævla svin er de Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) joda, fin at noen ble tatt, men hvorfor skal plutselig politi nå få lov til å spre ormer og virus lovlig? dette er jo med på å gjøre internett tregere da det står for en stor del av internett trafikken! nei, de burde heller gjøre noe ala det telenor og kripos gjør, og evt. logge ip adresse samtidig, noe jeg ikke tviler på at telenor og kripos gjør heller. *leif* Endret 21. desember 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 joda, fin at noen ble tatt, men hvorfor skal plutselig politi nå få lov til å spre ormer og virus lovlig? dette er jo med på å gjøre internett tregere da det står for en stor del av internett trafikken! nei, de burde heller gjøre noe ala det telenor og kripos gjør, og evt. logge ip adresse samtidig, noe jeg ikke tviler på at telenor og kripos gjør heller. *leif* 5319504[/snapback] Hele poenget med artikkelen var jo at det ikke var politiet som sendte mailen, men at viruset lagde mailen slik at det så ut som om den kom fra politiet. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Lol =) Flott Flott! gjorde min dag beidre og vete at enn pedofil er tatt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ikke verst! Men jeg håper at dette ikke blir brukt som argument for å bruke slike metoder. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 ok, beklager at jeg tok feil, men da stiller jeg meg enig i det efikkan sier, jeg føler at den friheten som vi har blir stadig mindre... tenker da særlig på musikk og filmbransjen, og så disse anti terror greiene da... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vis dette hadde vært i USA hadde vel mannen saksøyt virusforfatterne. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Virus, ormer og annen dritt skaper masse hodebry og koster samfunnet milliardbeløp i året, og skulle etter min mening vært utryddet fra jordens overflate. Skjønner ikke at dere applauderer slike metoder selv om én lusen pedojævel blir tatt. Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Dessuten ser jeg ikke poenget med å gå ut offentlig med slik informasjon. Nå som pedofile og andre gale folk faktisk blir oppmerksom på det, vil de neppe gå i samme felle ved lignende tilfeller i ettertid. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ser heller ikke helt det store med dette, tusenvis blir infisert på bekostning av at en håndfull pedofile blir tatt? Hadde dette komt fra politiet hadde det vel blitt sett på som en provokasjon, noe som politiet i Norge, heldigvis, ikke har lov til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå