I.A.G. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har to harddisker, en på 40 GB (C:) og en på 250 GB (D:). Det jeg lurer på er om noen har noen forslag til en bra måte å fordele filene på disse to diskene. Tenkte f. eks. å ha OS + programmer på den lille og dokumenter o.l. på den store. I så fall lurer jeg på om det er mulig å fortelle Windows at mappen Documents and settings skal ligge på den andre disken (Windows og alt annet ligger nå på C:), sånn at alt blir lagret her automatisk. Fint hvis noen har tips/idéer... Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Gå på startmenyen, høyreklikk på mine dokumenter, trykk egenskaper og velg nytt mål. Da vil alle snarveier til mine dokumenter endre seg til den nye målmappa. vips Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Gå på startmenyen, høyreklikk på mine dokumenter, trykk egenskaper og velg nytt mål. Da vil alle snarveier til mine dokumenter endre seg til den nye målmappa. vips 5318517[/snapback] Takk for tipset, men hva med resten av innholdet i Documents and settings-mappa, som f. eks. favoritter o.l.? Dette har jo ikke all verdens å si, men er jo fint å ha alt på ett sted... Og funker det samme med Delte dokumenter? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Er det lurt med en egen partisjon på en av diskene til programmer, eller kan de like godt ligge på samme som Windows? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Tweak UI 5323389[/snapback] God idé, det funket bra! Takk for tipset! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Den vil ikke flytte Delte dokumenter! Av en eller annen merkelig grunn... Den bare stiller seg tilbake igjen av seg selv! Noen som vet hvorfor, eller en annen måte å gjøre det på?? Opprettet en ny tråd om det her, tenkte det ikke hørte så godt hjemme på denne... Endret 22. desember 2005 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå